This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed-R Typhoon Project

Status
Not open for further replies.
hey gozer.
ziet er lekker uit hoor, en remhendels glimmen ook lekker.
ding klonk wel lekker @ eindhoven. alleen nog ff aan de tijden werken. maarja dat komt wel want je hebt nog de hele winter. kort je voorvork nog ff een paar cm in, dan start je veel lekkerder want een typhoon is van zichelf al heel hoog aan de voorkant. dat 10 inch typhoon velgje zal ook wel helpen, maar nog niet genoeg denk ik, komt vast wel goed, ik blijf hem in iedergeval chekken
 
Last edited:
tnx man me tijden konden idd beter maar voor 1e x vond ik et best goed gaan en aangezien ik nog met stnd vertanding en poulies reed .. en over et verlagen van me voorvork .. volgens mij kun je deze poten niet inkorten .. maja igg bedankt :*
 
PiaTyphoon.LC said:
tnx man me tijden konden idd beter maar voor 1e x vond ik et best goed gaan en aangezien ik nog met stnd vertanding en poulies reed .. en over et verlagen van me voorvork .. volgens mij kun je deze poten niet inkorten .. maja igg bedankt :*

naja er zal vast wel een manier voor zijn tog? het is geloof ik nog nooit eerder gedaan, dus zie dat als extra motivatie
 
Me 10" typhoon velgje is gister binnen gekomen+ralf+ meteen ff schijfje dr op geschroefd en ook ff onder de scoot gezet :




:W



i'm lovin it:love:
 
Last edited:
GERWIN!!!

lekker velgje.. en drop die bil.. of voorvork.. wat jij wilt.. zolang ie maar omlaag gaat

spreek je @ msn..

ooi:*
 
eey kerel bruut ding is het ga zo door ik volg hem al een tijdje en heb je gezien @ eindhoven kan dat toevallig.
 
Status
Not open for further replies.