Speed-R Typhoon Project

Status
Not open for further replies.
afgelopen zondag op eindhoven me eerste SBO sprint gereden. volgend jaar zeker hele seizoen mee doen. ik heb een tijd neer gezet van 8.6 sec met een snelheid van 102+ km/h en een reactietijd van 0.07sec. dit vond ik wel netjes voor de 1e keer en ik reed met stnd vertanding en stnd poulies.. ik heb ook @ eindhoven een nieuw snelgas mee genomen en een vl11 membraan van mitch :* voor de rest gaat de scooter binnekort weer uitelkaar hier een lijstje met dingen die ik wil doen aankomende winter :

motorisch :

nieuwe carters
nieuwe lagers + keeringen
malossi 14/39 vertanding
poulies dr in zetten ( zijn al binnen )
cilinder tunen
keihin 28mm PWK
afstellen :P

optisch :

kappen spuiten
velgen en frame coaten
10" typhoon velgje incl klein bandje
nieuw type cartercap
stage6 kickstarter
paddock

dus er is nog genoeg te doen :)
hier nog wat foto's van eindhoven :*

35d6ot4.jpg

sprintje tegen foking snelle ligfiets 8P

2ldbvb4.jpg

sprintje tegen mitch

4deb2hh.jpg

scoot @ ons plekje
 
hehe echt tovve scoot! heb nog ff staan kijken en je kappen zijn echt netjes gepolyd..! Wat doe je tegen die tijd met je oude carters enz?

gr
 
@ Shane: gaan we doen gast :*

@ Weksel: tnx man jij was toch die gast die et m-stuurtje van mitch kocht ? , carters gaan op de brandstapel die zijn gaar, Voor de rest zal ik zo veel mogelijk overzetten naar het nieuwe blok .
 
Idd ben die kerel die het m stuurtje heeft gekocht van mitch idd.. hehe :) ben zelf ook bezig met typhoon project :) Ok, rijd je u trouwens nog met een speed replica?
 
Nou als je zo graag reactie's wil :P
Neehoor tov ding heb je! Vooral ook tov dat je met speed rep. rijd. Ik hou wel van een beetje apparte spullen :W

Naja we meeten wel weer een keer, en dan zette we onze beestjes ff naast elkaar :)
 
@ inimeuk 8P : vertel dat nu niet :P neehj maar gaan we cker x doen :) spreek je :)

@ VST : tnx :W hij word waarschijnlijk gewoon weer groen, en wil me cil B2 laten tunen
 
klein updeetje :) heb even met jasper(jaspah) gesproken en die wou mijn cilinder wel tunen dus binnen kort gaat mijn cil naar b2 tuning :W..En verder heb ik nog een 10" typhoon velgje gekocht ook heb ik besloten om me kappen weer zelfde kleur groen te spuiten.8P dus weer genoeg werk voor de boeg ;)
 
PiaTyphoon.LC said:
klein updeetje :) heb even met jasper(jaspah) gesproken en die wou mijn cilinder wel tunen dus binnen kort gaat mijn cil naar b2 tuning :W..En verder heb ik nog een 10" typhoon velgje gekocht ook heb ik besloten om me kappen weer zelfde kleur groen te spuiten.8P dus weer genoeg werk voor de boeg ;)

Geld is binne, dus t velgje gaat maandag auf de post :W
Verder blijft hij super vet :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top