This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed-R Typhoon Project

Status
Not open for further replies.
updeet

Eehj mensen hie ben ik weer en zoals geoffrey al voorspelde is hier de vette updeet. Toen ik dinsdag avond uit me werk kwam liep ik naar boven en toen ik op me kamer kwam zag ik daar mij nieuwe team 2000 en malossi poulies liggen Tnx geoffrey(vokal):* . Me 2ling broertje had em alvast voor me uitgepakt nou hier zijn de foto's


Zo zag ie er uit na een avondje polijsten


Dichterbij


Fixed en Torque drive poulies

Pijp onder de scoot, ( Let niet op de beun montage was all1 om ff te kijken. )





dit was em weer ooi :*
 
ziet er netjes uit gerwin:W
hopen dat het hard mag vlammen

nog bedankt dat ik je dpr auspuff nog effe mag lenen voor zondag-:- :*

grtz
 
Speed Replica en Team2000 echt een konings combinatie 8) Ik hoop dat het leuk gaat vlammen op Eindhoven.
 
Shane said:
Jullie hebben dezelfde schoenen 8P..

Homies for life .. ben benieuwd hoe het zaakje er compleet uit komt te zien.. tot nu toe leuk ding.. de diesis mag er zeer zeker ook wezen
 
Mitch said:
Speed Replica en Team2000 echt een konings combinatie 8) Ik hoop dat het leuk gaat vlammen op Eindhoven.

had jij soms de zelfde combinatie ? 8P maar wil @ eindhoven nog wel sprintje tegen je trekken niet dat ik een kans maak :X


@ SSR Izimo : tnx man ! :W
 
vandaag heb ik nieuwe uitlaat veren gehaald en heeft de scoot zijn 1e meters gemaakt :W met zijn nieuwe auspuff hij loopt redelijk goed rond de 13.300 rpm kan nog wle wat beter ook mag ik de VL11 van mitch proberen hopen dat dat iets bter is
 
Last edited:
Toch vervoer kunnen regelen he Gerwin Chill man, zie je zondag!

Ennnn.. Als het mogelijk is, zou je dan voor mij zo'n krom M-stuurtje mee kunnen nemen? Mocht je nog bij Dijkman komen voor die tijd...
 
Status
Not open for further replies.