Z ZIP-SP J.B.T. 11 October 2004 #1 hallo ik ben met een project begonnen(pia) en heb een speed cilinder gekocht mijn vraag is nu, moet je perse een malossi krukas of kan je ook gwn een ander merk gebruiken??? alvast bedankt
hallo ik ben met een project begonnen(pia) en heb een speed cilinder gekocht mijn vraag is nu, moet je perse een malossi krukas of kan je ook gwn een ander merk gebruiken??? alvast bedankt
Dennis ToetToet 11 October 2004 #3 je kan toch je hemd af laten draaien, en dan gewoon met 80 mm rijden?
Blom Te zwaar 11 October 2004 #4 Dit kan je iig vinden met de search en heeft weinig met tuning te maken, maar er zijn andere assen die je kan gebruiken zoals Yamashi as. En voor het geval je dacht dat je een team as moest kopen, een rhq kan ook en die kosten niet zo heel veel.
Dit kan je iig vinden met de search en heeft weinig met tuning te maken, maar er zijn andere assen die je kan gebruiken zoals Yamashi as. En voor het geval je dacht dat je een team as moest kopen, een rhq kan ook en die kosten niet zo heel veel.
Ronnie Well-Known Member 11 October 2004 #5 Moet met 85mm drijfstang. Zijn ook in een goedkopere versie te verkrijgen kom ff niet op de juiste naam ofzo iets van yahmasi... Is ook veel over te vinden in de search en hoort niet in ta thuis
Moet met 85mm drijfstang. Zijn ook in een goedkopere versie te verkrijgen kom ff niet op de juiste naam ofzo iets van yahmasi... Is ook veel over te vinden in de search en hoort niet in ta thuis
Blom Te zwaar 11 October 2004 #6 denn1s said: je kan toch je hemd af laten draaien, en dan gewoon met 80 mm rijden? Click to expand... Nope, dan moet je je carters of je cilinder (aan de voet) 5mm af laten draaien
denn1s said: je kan toch je hemd af laten draaien, en dan gewoon met 80 mm rijden? Click to expand... Nope, dan moet je je carters of je cilinder (aan de voet) 5mm af laten draaien
Dennis ToetToet 11 October 2004 #7 Bestbitch said: Nope, dan moet je je carters of je cilinder (aan de voet) 5mm af laten draaien Click to expand... je laatste optie doelde ik dus op...
Bestbitch said: Nope, dan moet je je carters of je cilinder (aan de voet) 5mm af laten draaien Click to expand... je laatste optie doelde ik dus op...