This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed And Design Jaarbeurs Utreggg 2004

Ik ben ook van de partij Ik ga donderdag. Ben er nog nooit eerder geweest, dus is ff checken wat het is
 
K ga ook zker wel, moet alleen effe kijken wanneer, misschien vrijdag uit school, zit er toch in de buurt, of anders zaterdag dan maar....
 
100% Tuning was allesbehalve bijzonder...

Speed ben ik nooit geweest, maar waarom zou ik in godsnaam gaan als ik dezelfde week naar Essen ga...
 
neej maar ik ga wel naar Essen; auto salon. Met school wel te verstaan.
Maar naar speed ga ik wel als het weer in Rosmalen is. (is wat dichterbij)
 
Bart Nrg Mc2 said:
100% Tuning was allesbehalve bijzonder...

Speed ben ik nooit geweest, maar waarom zou ik in godsnaam gaan als ik dezelfde week naar Essen ga...

wat was er niet goed aan 100& Tuning? :?
 
vrienden van me gaan naar essen ... autovol

ik ga dus wel naar s&d aangezien essen 2 uur rijden is
en de jaarbeurs acht toch al gauw 15 min(op de fiets)
 
dat is dat gele ding, was van het jaar op een aantal evenementen ook in actie te zien

Ik wacht trouwens met smart op m'n pimp foto in een mini met wat wijven ervoor Als AMD ze eens ff snel op hun site plaatst -:-
 
Ben net terug, was echt vet rustig!! kon overal rustig foto's van maken zonder dat er mensen in de weg liepen enzo Perfect!
 
Remon_dna said:
Ben net terug, was echt vet rustig!! kon overal rustig foto's van maken zonder dat er mensen in de weg liepen enzo Perfect!

idd, was erg relaxt. Alleen verlichting is ronduit kut voor foto's op de meeste plekken. Was echt rustig ja, ga altijd doordeweeks en het is dan echt goed te doen *D

Was erna nog roller daarzo vooraan naast station, maar werden alleen std. dingen gepakt en ze ruimden half 6 toen ik weg ging al op.
 


Ik was mooi met de trein hahaha, maar licht was idd kut!! Heb wel 65 foto's gemaakt, zitten wel een paar goeie tussen, maar over het algemeen was het echt slecht. Had trouwens NFSU2 kunnen winnen bij die stand, als ik mee had gedaan aan die driftwedstrijd, maar was te laat :|
 
ff een paar foto's:











Op de laatste foto zie je dat een agente wordt geintervieuwd door een tv ploeg bij de rollerbank voor de Jaarbeurs..

EDIT: ik was ook veilig met de trein, Utrecht is beetje ver met dit weer met de scooter.. En auto begonnen we helemaal niet aan