Speed afgedraaid hemd afwerking

Status
Not open for further replies.

Jog`RR

Deventer Vlam Crew
Oi :)

Ik zit hier met een "probleempje".
Ik heb een speed met afgedraaid hemd, maar zoals je op de foto kan zien heb je dan een rand waarvan ik zeker weet dat het een negatieve invloed heeft op de flow.

IMG_0426.jpg


Ik heb al wat geprobeerd met de dremel zoals te zien is, maar dat werkt niet helemaal lekker.

Hoe kan ik dit het beste oplossen, ik zat zelf te denken aan vloeibaar metaal en daarmee een soort van glijbaan creeéren.
 
Advertisement - register to remove this

Of aan een tuner over laten die er maybe niet al te veel voor vraagt.
Komt op hetzelfde neer echter ;)
Waarom test je het verschil eigenlijk niet?
 
misschien dat ik nog niet helemaal wakker ben... maar zo past ie toch niet helemaal tegen het carter?

edit : dacht dat ik een opstaande rand zag zitten :X
Dat de cil niet ver genoeg afgedraaid was.
Maar nu zie ik het :D
 
je bent idd niet helemaal wakker denks,

ik zou em gewoon scheef af laten lopen naar het carter idd :)
 
Runner1987 said:
Of aan een tuner over laten die er maybe niet al te veel voor vraagt.
Komt op hetzelfde neer echter ;)
Waarom test je het verschil eigenlijk niet?


Omdat ik dan weer zo`n achterlijk logo in mn cilinder heb staan, waar ik absoluut niet van hou :!, en ik zelf ook niet compleet achterlijk ben ;)

Ik kreeg vandaag een plaatje onder mn neus geschoven van een speed die ook afgedraaid was, dat was gewoon een soort van glijbaantje gemaakt met defcon.
Dus ik denk dat ik dat dan ook maar doe :)
 
Defcon wordt ook gebruikt bij het "tunen" van carters, ook door "pro" bedrijven.
Dus denk niet dat het los zal laten, mits het oppervlak goed ontvet en opgeschuurd is
 
Is ook wel zo, maar als ik zo naar die cil kijk en naar dat materiaal enzo krijg ik het idee dat het daar niet helemaal goed aan gaat hechten, weenie wrom...
Materiaal van carters is tog anders, maar misschien blijft het ook wel zitten totdat je je nikasilwand opgebrand hebt...
 
Gewoon netjes wegfrezen, dat is toch geen probleem ? :p

Defcon moet je daar helemaal niet gaan smeren dat is beunen....
 
Dan zal het toch frezen gaan worden voor mij :)

Even ter illustratie, dit is een VTM Tuned Speed, Is gewoon met defcon gedaan.
 

Attachments

  • CIMG20.jpg
    CIMG20.jpg
    40.6 KB · Views: 203
Kan ook heus wel :)

oppervlakt beetje opruwen, zo dat defcon beter hecht...

Zou het zelf gewoon met dremel bijwerken:)
 
als je het netjes laat maken door een tuner en je vraagt specifiek of hij geen logootje achter wilt laten.... dan denk ik niet dat daar al te moeilijk over gedaan zal worden :)
 
Ik zie geen devcon op die cilinder. (kan ook aan mn scherm liggen)

Gewoon even netjes gelijkfrezen.
 
JasperdB said:
als je het netjes laat maken door een tuner en je vraagt specifiek of hij geen logootje achter wilt laten.... dan denk ik niet dat daar al te moeilijk over gedaan zal worden :)
Ik denk dat weinig tuners de moeite nemen om een logotje te maken als er zoiets simpels ff strak gemaakt moet worden.
 
maakt niet uit wat je doet opzig. al is frezen makkelijker imo. maar netjes met devcon kan ook. de keus is aan jou.
 
Die defcon zit er wel degelijk, Xander en Joost. Jullie hebben zeker TFT Scherm oid die lichten nogal op :)

Het is nu duidelijk wat me te doen staat, bedankt !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top