This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

speciale mina. lagers

• Thread starter Thread starter Deleted member 682
  • Start date Start date
D

Deleted member 682

Guest
Whoeiz....een tijdje terug heb ik mn krukas lagers vervangen (omdat mn oude blok 'ontploft' en ik de krukas over moest zetten in ander blok) Toen wist ik niet zo veel van lagers en heb bij mn dealer : Van den Burg bromfietsen, 2 lagers gekocht van 32,50 per stuk...nouhja, alles goedgegaan lagers zitten erin klaar..heeft er inmiddels al weer paar 1000 km op zitten. Nu wij laatst de lagers van een beta ark hadden vervangen hebben we daar c3 lagers in gedaan, van 12,50 perstuk. Deze zijn gewoon goed voor die scooter. Maar nou vroeg ik me af waarom ik zoveel voor die lagers moest dokken...dus ik dealer gebeld, zegt hij dat dat speciale mina lagers zijn die hun er in gedaan hebben. Vandaar dat ze zo duur waren... Ik weet het het is best lomp om lagers te kopen waarvan je niet weet welke het zijn, maar ik wilde toen alles zo snel mogelijk gemaakt hebben...Maar weet iemand misschien wat voor lagers het zijn, en de kwaliteit?

greetz,

Zeker de originele mina lagers. Originele onderdelen zijn altijd overdreven duur.

Kijk maar op Scootparts bij de prijslijst van originele Mina onderdelen

Je moet gewoon nooit bij een dealer "orginele" lagers kopen, gewoon zelf bestellen bij skf zaakje of een andere lager dealer.
Je betaald veel meer voor lagers die je als minarelli lagers koopt dan als precies de zelfde lagers via skf zelf.

GVD!!!!!!

Hoe haal je het in vredesnaam in je hoofd om je scoot te laten maken bij V D Burg????Je kreeg zeker dat jonge manneke aan de lijn of zo.Dat ventje is wel zo irritant he.Die gast denkt dat ie alles weet,maar dan ook echt alles.Alles wat ie doet doet ie op een manier van ik ben hiero de man.Echt te erg man.Die oude Frits is wel lachuh al weet hij ook niet echt alles goed natuurlijk!!!
Echt een dikke Sjaak zaak!!!Alleen nuttig als je precies weet wat je moet hebben!!!
Ga dan naar OTR of Twins of zo.Al heeft die Anthony tegenwoordig ook geen zin meer om gewone scoots te maken!!!
:|

how how..ik laat mn scooter niet bij van den burg maken hoor!! Ik heb alles zelf gedaan Ik heb daar alleen wat onderdelen gekocht...van de burg is een dealer in de buurt die veel op voorraad hebben...btw ik heb ook veel onderdelen bij OTR gehaald..daar haal ik eigenlijk alles...

Re: GVD!!!!!!

Originally posted by Hebo-47.6mm
Ga dan naar OTR of Twins of zo.Al heeft die Anthony tegenwoordig ook geen zin meer om gewone scoots te maken!!!
:|

en schakels doet hij al helemaal niks aan :'(

Ik heb trouwens gisteren mijn krukas vervangen en bij mij zaten er Koyo lagers (Van Harry Taiwan) in. Dus geen c4 lagers. Ze zagen trouwens nog goed uit na 15.000 km. Geen speling te voelen. Alleen me originele zuiger was bijna compleet zwart aan de zijkant.