cristofolini mina

Is gewoon ontwikkeld voor piaggio, En met het oog op minarelli is de mal aangepast waardoor er een kvs slang optioneel is. En worden natuurlijk m7 gaten voor de tapeinden ingeboord ipv m6. Maar veel denkwerk zoek ik niet achter de doorontwikkeling voor mina.
 
Is gewoon een erg vage cilinder. Zelfs de afwerking laat VEEL te wensen over. Hierbij denk ik vooral aan de 'gaten' waar de o-ringen in vallen (om de tapeindes)... Waar van er eentje gewoom compleet anders is dan de rest, 2 keer zo diep, en dus totaal niet afsluit wanneer hier een ringetje in ligt. :X

Een binnenkop waar geen bougie in past omdat het draad "verneukt" is. Terwijl het een splinternieuwe cilinder is.. :rolleyes:

Kortom, een erg aparte cilinder, de minarelli versie...
 
Dan heb ik OF echt geluk OF jullie echt pech.

Ik heb totaal geen problemen. Cilinder zag er perfect uit. Pakkingen waar 100% in orde en vielen allemaal even diep.
Bougie draad is 100% goed.

Ik snap er echt helemaal niets van waar jullie het over hebben :D ( pia versie)

(btw , enige probleem wat ik ondervond was dat ik meerdere voetpakkingen moest gebruiken om me squish goed te krijgen.)
Mjah... dat is ook simpel op te lossen door een dikkere voetpakking te maken.
 
Kuch* PRecies kuch*

Spoelers van de tcr pia zijn gelijk als de 2fast pia spoelers (de kanalen op de voet dan eh) Dus dat zou op pia geen probleem moeten opleveren.

TS, heb je foto's?ben eigenlijk wel benieuwd hoe de exacte passing is.
 
foto,s heb ik nog niet ,blokkie gaat opgelast worden en dan zien we wel verder,verder ziet de cilinder er idd niet echt netjes uit maar das geen probleem voor mij.
 
Back
Top