This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Special Scoot @ Nieuwe scootin :P

Dit is nou een voorbeeld van hoe een scooter er uit moet komen te zien... Als je orgineel wil zijn moet je dingen gaan veranderen/aanpassen al die gemaakte onderdelen (ookal zitten ze niet orgineel op je scoot) erop zetten kan iedereen...

Ik vin hem echt opperbruut, en als je wilt opvallen moet je het uiterlijk ook een speciaal kleurtje geven en niet gewoon zwartblauw en alle andere meuk...dat heeft iedereen al

Beetje jammer dat hij nog wel allemaal "orginele" onderdelen gebruikt die speciaal gemaakt zijn voor ene dragster, als hij nu nog een ktm cilinder of wat dan ook erop fikst is hij echt helemaal af, en zullen er weinig mensen zijn die dat verslaan

Originally posted by NastroAzzuro
WTF zo een brakke kutvork gebruiken? Verder leuk project maar wel lelijk. En waarom doet Scootin' zo speciaal over LC DD Neo's? Gewoon DD blok er onder ja... :S

Je vergeet gewoon het dragster achterwiel met remschijf..........oooohh jij stouterd nix niet alleen LC DD blokje hoor.
Dat eerste wanstaltige gedrocht tjah eeeehhhh hmmmmmm om ff alles ter gebruiken wat er zoal in verwerkt is

PADRAKYROX ofzo...wat een lelijk apparaat en die kleur sjeees

Padrakyrox....klinkt wel wazig eigenlijk en is natuurlijk
PA na DRA gster KY mco ae ROX

Originally posted by Nelly
Als je orgineel wil zijn moet je dingen gaan veranderen/aanpassen al die gemaakte onderdelen (ookal zitten ze niet orgineel op je scoot) erop zetten kan iedereen...

Ik zie liever MOOIE niet-originele parts... Zeker nog nooit gehoord van "beter goed gejat, dan slecht bedacht"?

ik vind hem helemaal niet zo lelijk, zou er best wel mee rond willen tuffen. misschien een beetje overdone maar dat maakt hem weer apart...

Originally posted by |Gila-WaX|
3 x nix , waarom zijn vale kleur oranje ?

gadver, kampmobiel :|

Ik denk eigenlijk dat die kleur een beetje verkeerd op de foto staat, want hij ziet er wel erg vreemd uit idd...

Originally posted by Bas@Area
Er zit een koelfan van een pc op zn radiator , check de pics nog maar eens goed...

AHa... en daarom zit er een stuk pentium 3 in :? ahja.. staat heel indrukwekkend ja :|.

Ik vind dit echt verneuken van een scoot.
btw thx bas

opzich wel lache, maar die kleuren.....blegh, volges mij had hij gewoon nog wa spuitbusse thuis staan en dacht, naja pak deze maar is goedkoper....