heey
op het filmpje komt er wel lekker geluid uit. 8)
en je boxen zijn maar 3cm diameter ?
succes
ja 3cm ongeveer XD nog goed hé voor zo'n kleine boxjes maar eenmaal het in een kistje zal zitten zal het nog luider gaan en als ik men moeder overtuig dat ik de 2de set ook mag gebruiken dan heb ik 4 boxjes
Maar dan kom ik wel nog wat meer probleempjes tegenals ik dat zou doen maar het is het waard
Nee het bakje is niet hoog (het is een slot bakje geen helm bak dus ik heb niet zo veel plaats) genoeg en ik zou niet genoeg plaats hebben voor men box dus daarom dat ik een bakje wil gaan makentuurlijk is het het waard
en ja problemen heb je liever niet maar je leert er wel van !!
maar als ze maar 3cm zijn kan je ze dan niet aan de zijkant van je buddy doen net als ik? en weet je al welke versterker je wil gaan gebruiken ?
marc
Laat maarZoals je ziet op de foto heb ik mijn boxen uit elkaar gehaald.
Het is niet zomaar een keer boxen in een bak steken en de kabel aan de batterij steken hé
Maak anders even een topic met erin alle info hoe je het wilt doen wat je erin wilt en wat je nog wilt weten.
mvg
Ik heb vandaag juist hetzelfde gedaan, alleen heb ik per accident de + en - omgedraait, waardoor in mijn ogen de boxen kapot zijn. vrij jammer, want ze hebben gewerkt