Advies voor spullen soundboard: speakers etc

Status
Not open for further replies.

Vincent-Aerox

Scooterloos
Heey

ik had een vraagje over een soundboard voor in je scoot

wat zijn een beetje goede boxen? hoeveel watt? en wat is een beetje goede versterker.. die niet extreem duur is..

als ik een paar links zou krijgen ben ik al blij:D
 
Advertisement - register to remove this

ik heb pioneerspeakers en een marquant-versterkertje van 20 euro bij de kijkshop. Heel veel mensen zeggen dat de versterker heel slecht is enzo, maar ik vind echt dattie het heel goed doet hoor! pioneer speakers zijn altijd goed:) Bij de halfords hebben we ook goede:)

gr
 
ik heb pioneerspeakers en een marquant-versterkertje van 20 euro bij de kijkshop. Heel veel mensen zeggen dat de versterker heel slecht is enzo, maar ik vind echt dattie het heel goed doet hoor! pioneer speakers zijn altijd goed:) Bij de halfords hebben we ook goede:)

gr

Oke bedankt voor je reply
 
kun je zo'n ding er ook op aansluiten?(genoeg aansluitingen?)

TDC_MP3-008_groot.jpg
 
Tuurlijk... je pleurt er gewoon een tulp naar 3,5" jack kabeltje aan en je kan aansluiten wat je wil... die speakers zijn overigens niet zo heel best.
 
Tuurlijk... je pleurt er gewoon een tulp naar 3,5" jack kabeltje aan en je kan aansluiten wat je wil... die speakers zijn overigens niet zo heel best.

Oke, zou je een linkje kunne geven van een setje goede speakers, die niet al te prijzig zijn...

bvd
 
Mja, goede speakers zijn eigenlijk altijd prijzig, en echt goed geluid krijg je toch niet uit een buddy, uberhaupt niet in de buitenlucht.

Maar ik zou een setje bestellen op www.rondevries.nl , die is lekker goedkoop iig.
 
Maat van mij had een setje marquant speakers genomen, niet zo heel duur en zat nog wel redelijk geluid in opzich... mooi zal het toch nooit worden uit je buddy ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top