Scooter Speakers

Kroonsteen werkt prima. Jullie doen net alsof je versterker er minder hard door gaat ofzo. :p
Natuurlijk is solderen een mooiere optie, maar of de TS dat kan en/of zin in heeft is een 2e.

Als ik een soldeerbout met toebehoren heb liggen en daarnaast een kroonsteen, dan pak ik zonder twijfel die kroonsteen voor een zaak als deze. :D
 
en dan 3x door de regen rijden en de draadjes vallen er op een gegeven moment vanzelf uit door de oxiwoxi.

Bij heel veel scooters rotten de draden achter het contactslot al eraf na enige tijd, laat staan als je kroonsteentjes in je scooter gebruikt.
 
en dan 3x door de regen rijden en de draadjes vallen er op een gegeven moment vanzelf uit door de oxiwoxi.

Bij heel veel scooters rotten de draden achter het contactslot al eraf na enige tijd, laat staan als je kroonsteentjes in je scooter gebruikt.


Dan moet je de schroefjes beter aandraaien want die draden vallen er echt niet zomaar uit :p
Ten tweede zorg je natuurlijk dat je draden, versterker, etc niet in contact kunnen komen met water.

Maargoed, je hoort mij niet zeggen dat een kroonsteen de beste optie is hoor. :D
Vind alleen het commetaar van sommige een beetje overdreven :p

Het is gewoon een klemmetje.
Neem je zo'n enkele (desnoods in het zwart) en je hebt ze super klein.
[ir]http://www.meb.gerolf.be/sturing/bm/wm/20printkroonsteen.jpg[/ir]

Het is aan de TS wat hij wil doen natuurlijk.



Maargoed, nu houd ik er over op. :D
We weten allemaal dat solderen een veel mooiere oplossing is, maar niet iedereen heeft de spullen/tijd/geld of zin. :)
 
Als je wilt zorgen dat verbonden draden niet in contact kunnen komen dan kun je ze dus het beste solderen en isoleren met krimpkousen.
 
Kan ik dit volgen?







wlph3.jpg
Ja deze kan je gewoon volgen ;)
zo heb ik hem ook
 
Back
Top