Siep Wokkel Banned 12 April 2004 #1 hej... weet iemand waar jaguarox dat spatbord over zn achterwiel weg heeft? die carbonnen.. en wat die kost... (Aub niet zeuren datk moet pm-en.. want k heb al tig pm's gestuurd.. maar niks teruggekregen P) thx..
hej... weet iemand waar jaguarox dat spatbord over zn achterwiel weg heeft? die carbonnen.. en wat die kost... (Aub niet zeuren datk moet pm-en.. want k heb al tig pm's gestuurd.. maar niks teruggekregen P) thx..
Siep Wokkel Banned 15 April 2004 #21 hmz jammer.. ik had je meerdere pm's gestuurd :S mjah vaag.. dan maar iest anders zoeken.. tog bedankt Upvote 0 Downvote
hmz jammer.. ik had je meerdere pm's gestuurd :S mjah vaag.. dan maar iest anders zoeken.. tog bedankt
Divided Banned 16 April 2004 #22 zo ding kan je met wat kleine aanpassingen desnoods ook van een voorspatbord maken Upvote 0 Downvote
R Rick @ Rox αєяσχ мαχ вιαgg 16 April 2004 #23 Originally posted by zenith98 zo ding kan je met wat kleine aanpassingen desnoods ook van een voorspatbord maken Click to expand... denk het ook..... Niet ! Last edited: 17 April 2004 Upvote 0 Downvote
Originally posted by zenith98 zo ding kan je met wat kleine aanpassingen desnoods ook van een voorspatbord maken Click to expand... denk het ook..... Niet !
Jelle RV Well-Known Member 16 April 2004 #24 Originally posted by AeRoX MaX BiaGG bedoelt bij alle aerox-en ? want bij een jaguarox is dat toch niet anders :? Click to expand... jeps bij alle Upvote 0 Downvote
Originally posted by AeRoX MaX BiaGG bedoelt bij alle aerox-en ? want bij een jaguarox is dat toch niet anders :? Click to expand... jeps bij alle
R Rick @ Rox αєяσχ мαχ вιαgg 17 April 2004 #25 Originally posted by Jellerv jeps bij alle Click to expand... ja was ik al achter Upvote 0 Downvote