Spatbord over achterwiel bij aerox...

hebo-aeroxje

Proud member
Ik wil graag een spatbord over mijn achterwiel hebben. Heb nu geen achterspatbord meer en plaatje zit op mijn carter dus ik wordt nu dus wel zo ranzig als het regent. SR spatbordjes passen er op bij de aerox, maar die van malaguti lopen ronder en een stuk verder door over het achterwiel alsk me niet vergis. Passen deze ook op een aerox, of niet? En zo niet, zijn er nog alternatieven? Thnx...

Greetz Arthur

O ja, nog iets, heb nu een Betor onder me scoot gelegd, alleen wil de veerdruk wat vergroten door middel van het aandraaien van de schijf waarmee de veerdruk te verstellen is. Dit gaat echter veels te zwaar om dit met de hand te doen, en zelfs als ik er een dikke lap tussen doe beschadigt mijn tang de lak van de veer, wat ik zonde vind, en bovendien gaat dit erg langzaam... Hoe hebben jullie dit gedaan?

Nogmaals bedankt...
 
Advertisement - register to remove this

Ik zit eraan te denken om de carterkap + spatbord van een area 51 op mn aerox te bouwen lijkt me ook wel een mooi gezicht????
Als t goed is moet t passen iemand een idee of opmerking?
 
Vergeet niet dat een Area de veer niet op de gebruikelijke plaats heeft zitten.

Een deel van die carterkap/spatbord gaat over het bevestigingspunt van de veer.

Dus het past niet "zo". Zal je dus ff stukje moeten wegsnijden.

En die area spatborden hebben oorlelijke reflectoren aan beide kanten.
 
Originally posted by SRally
Vergeet niet dat een Area de veer niet op de gebruikelijke plaats heeft zitten.

Een deel van die carterkap/spatbord gaat over het bevestigingspunt van de veer.

Dus het past niet "zo". Zal je dus ff stukje moeten wegsnijden.

En die area spatborden hebben oorlelijke reflectoren aan beide kanten.

Dat stukje wegsnijden kan wel maar die reflectoren zijn idd wel weer lelijk.

nog geen nieuws over dat andere spatbordje????
 
Originally posted by SRally


Volgens mij niet hoor. Ik heb nog nooit een Viper gezien met dit spatbordje. DIe oude SRen hebben zo'n ding wat met 1 "boog" schuin naar boven loopt.

Maar goed, wie weet had die gast ook dit spatbordje erop gezet.

En tuurlijk wordt je nog steeds vies. Die dingen zijn puur voor de sier.

Het is wel een spatboard van een viper. mijn maat heeft ook zo`n ding een kwam vandaag ff langs. Alleen dat bevestigingsbeugelte aan de linkerkankt is eraan gemaakt ofzo¿
 
Back
Top