Spatbord over achterwiel bij aerox...

hebo-aeroxje

Proud member
Ik wil graag een spatbord over mijn achterwiel hebben. Heb nu geen achterspatbord meer en plaatje zit op mijn carter dus ik wordt nu dus wel zo ranzig als het regent. SR spatbordjes passen er op bij de aerox, maar die van malaguti lopen ronder en een stuk verder door over het achterwiel alsk me niet vergis. Passen deze ook op een aerox, of niet? En zo niet, zijn er nog alternatieven? Thnx...

Greetz Arthur

O ja, nog iets, heb nu een Betor onder me scoot gelegd, alleen wil de veerdruk wat vergroten door middel van het aandraaien van de schijf waarmee de veerdruk te verstellen is. Dit gaat echter veels te zwaar om dit met de hand te doen, en zelfs als ik er een dikke lap tussen doe beschadigt mijn tang de lak van de veer, wat ik zonde vind, en bovendien gaat dit erg langzaam... Hoe hebben jullie dit gedaan?

Nogmaals bedankt...
 
Advertisement - register to remove this

bij mijn veer zat een stukkie metaal dat rond liep en met puntjes erin, die vielen precies op dat draai stuk van die veer en kon je je veer heel makkelijk mee verdraaien (beetje kut uit te leggen!)
 
Er zijn ook van die speciale sleutels die precies om die veer passen. En in dat blauwe stuk wat je moet draaien zitten van die 'inkepingen' en daarin grijpt die sleutel zich vast. Een maat van me had zo'n sleutel standaard bij zijn phantom zitten, dus misschien dat hier meer mensen zijn met zo'n sleutel?
 
Jah precies jah dat bedoel ik, die blauwe schijf met de inkepingen. Maar ik heb dus niet zo'n tang bij mijn veer gekregen, zat helemaal niets bij trouwens, alleen een doos...
Zal eens kijken of ik dat bij de zaak kan doen waar ik hem gekocht heb... bedankt...

mzzl
 
Een vriend van mij heeft wel een mooi spatbordje op z'n aerox mooier dan die van een phantom we hebben alleen geen idee van welke scooter die afkomt. Ik zal wel ff een fotootje posten

Grtz

Stefan
 
:~ :~ zow das en mooi exemplaar

Iemand enig idee waar die van is ...niet ik denk van een .....maar echt een merk of type.

Zie het eens na te vragen aan die maat van je,ik wil er ook zo een
 
Ik had het ff aan die vriend van mij gevraagd maar hij wist het ook niet hij had hem ook weer via een vriend gekregen en die gast die had heel lang gezocht naar een mooi en goed passend spatbordje, maar hij wist het zelf ook niet.

Grtz

Stefan
 
Originally posted by Aerox
Ik had het ff aan die vriend van mij gevraagd maar hij wist het ook niet hij had hem ook weer via een vriend gekregen en die gast die had heel lang gezocht naar een mooi en goed passend spatbordje, maar hij wist het zelf ook niet.

Grtz

Stefan

Wat een vrienden he? :p
Nee ik heb dat spatbordje van iemand gekregen en zal nog eens navragen waar hij vandaan komt.
 
Dit komt van een SR viper, dat oude model, snap u?
Correct me if I'm wrong!
Kijk maar hoe de achterkant eruit ziet, das bij een aerox niet nodig maar bij zo'n vipertje wel omdat ie daar anders niet op past, geloof ik...

mzzl

Iemand een idee van prijzen???
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Correct me if I'm wrong!

Volgens mij niet hoor. Ik heb nog nooit een Viper gezien met dit spatbordje. DIe oude SRen hebben zo'n ding wat met 1 "boog" schuin naar boven loopt.

Maar goed, wie weet had die gast ook dit spatbordje erop gezet.

En tuurlijk wordt je nog steeds vies. Die dingen zijn puur voor de sier.
 
Zo 1 dus:

(Sjoerd ik heb ff foto van je geript)

apr-sr50-96-bikepics-05437.jpg
 
Originally posted by Dj_promo
Als het op een aerox past, past het dan ook op een ark??
Want ik wil me spatbord eraf zagen en dan zo een spatbordje eropzetten.

van een phantum past t niet in iig, maar veel andere mina scoots staat die achterveer veel schuiner en bij me ark kwam dat spatbord niet echt goed uit
 
Back
Top