Spartamet..

DennisG

2f4r
IK heb sinds kort een spartamet weten te bemachtigen voor de lol maar nu is de vraag ik heb overal al gezocht maar ik kan het nergens vinden.

Zijn er snellere onderdelen te koop voor dit apparaat of zitten er enige begrensers in?

graag hulp
 
Advertisement - register to remove this

Ik wel al eens naar naar het blokje gekeken en ik heb er aan gesleuteld. Ik zag direct al dat er een dikke begrenzer in de uitlaat zat. Ik bedoel de vernauwing in de 'flens' die gewoon aan de demper vastzit.

Voor de rest ja wat je er verder aan kan doen weet ik ook niet. Maar die begrenzer eruit halen maakt denk ik al een groot verschil :p
 
een spartamet is niet begrensd , hij is gewoon niet sneller , vergeet ook niet dat het maar een paar cc's zijn , het is een fiets met hulpmotor...

om het ding sneller te krijgen moet je nogal wat doen...
 
De cdi/bobine gaat gewoon niet verder dan de 5000 toeren ofzo, daar zijn andere voor te vinden.

Voor de liefhebbers heb ik nog wel een opknapper staan met Polinipijp en 12mm carburateur, ik heb er alleen nooit tijd en zin in gehad om het goed aan het lopen te krijgen....... :X
 
prop uit uitlaat halen en het filterkastje een paar gaatjes in maken

dan evt een grotere sproeier (als ze die hebben:p)

iig mijn moeder heeft ze af en toe te leen maar ik vind ze altijd inhouden en ze slaan super snel vet , dus ze krijgen gewoon niet genoeg lucht en kunnen het ook niet kwijt
 
franky said:
denk niet dat er opvoerkitjes voor te krijgen zijn

zijn er wel..

ik had ook een sparta met en wou die opvoeren

heb zon beetje overal gekeke maar niks gevonde
toen ben ik naar de dealer geweest en gevraagt of je ze kan opvoeren
toen zijden ze van dat je een anderen bobine/cdi kan kope want die zijn begrenst en uitlaat poort is ook best nouw kan en ook geen begrenzer te vinden in de uitlaat
 
heb ook een sparta met waar ik me tog al bij 25 niet veilig bij voel... brak ding... maar meende dat er ook maar 30cc in zitten... dus echt veel power zal je niet krijgen, mjah blijft leuk spul
 
Back
Top