Wat mij opvalt is dat de kleuren van de draden op de connector van de spanningsregelaar van jouw scooter niet overeen komen met het schema.
Je hebt de oliesensor afgekoppeld omdat je zelf mixt, is hier alles in orde gemaakt?
Deed alles wat het nu niet meer doet wel voordat je de oliesensor had afgekoppeld?
De witte draad is de geschakelde accuspanning vanaf het contactslot maar dit wist je al, deze heeft niks te maken met je verlichting en toch klopt het niet, ook bij je cockpit moet op de witte draad spanning staan als je het contact aan zet.
De verlichting van jouw scooter werkt alleen als de motor draait.
De spanning voor je koplamp en achterlicht komt van de spanningsregelaar pin 1, op het schema is deze draad grijs, op jouw connector is deze draad geel/zwart denk ik te zien. (aller rechtse draad op de connector).
Deze draad zou naar je aan- uitschakelaar moeten lopen van je verlichting.
Als ik het goed heb zou er ook spanning op 3 moeten staan maar hier is geen spanning
Dit is die geel/groene draad, hier komt pas spanning op te staan als je tank bijna leeg is.
Wel werkt het remlicht,knipperlichten,olie lampje en benzinelamp
Hoe kan je olielampje werken als je de oliesensor hebt afgekoppeld?
Hoe kan je benzinelampje branden als je geen spanning meet op de geel/groene draad bij de spanningsregelaar?
De claxon krijgt zijn spanning via de witte bedrading bij je contactslot (geschakelde accuspanning).
via de claxonschakelaar, dit heeft ook niks te maken met je verlichting.
Als ik de kabel doorpiep vanuit het contact naar de stekker van display dan piept hij wel, maar spanning krijg ik er niet
Dit klopt sowieso niet, als de draad goed is moet de geschakelde accuspanning ook daar op de witte draad arriveren.
Doorpiepen moet je wel doen met de connector van de cockpit los getrokken!