spanje.benzine.regelgeving:P

rick0

Well-Known Member
hoe zit het met de regels in spanje ivb met snelheid enz en staat van je brommer, ik neem mijn brommer namenlijk in de camper mee naar spanje.... en is er nog verschil tussen spaanse benzine en nederlandse ? anders neem ik een tonnetje nederlandse benzine mee.



rick
 
Advertisement - register to remove this

volgens mij mag je standaard 70 (of iig onbegrensd) rijden in Spanje, over onderhoud enz. weet ik niks....

Benzine is gewoon hetzelfde, als je maar oplet wat je erin gooit :p
 
komt mooi uit :p die van mij is ook onbegrensd . had namenlijk wel eens gehoord dat benzine uit anderelanden slechter zou zijn ofzo.
 
Je ouders moeten toch ook een keer tanken in Spanje, dan gaat de auto toch ook niet kapot? :p
Is gewoon goede benzine
 
De benzine bij de "merkloze" pompjes kan af en toe wat minder zijn, omdat die pompen minder aandacht schenken aan onderhoud van hun systeem, maar dat is in Nederland net zo goed zo. Als je gewoon bij een Total ofzoiets tankt, dan is er niets aan de hand. Ook de benzine die je kan tanken bij grote supermarkten in het zuiden (in frankrijk bijvoorbeeld E.Leclerc, Supermarche, Intermarche etc) is gewoon goed.
 
oke. dan koop ik daar wel gewoon het benzine :p, maar weet hier iemand ook wat van de spaanse wedgeving af ?
 
had een tijdje geleden dacht ik ergens gelezen dat je niet met je nederlandse scooter in het buitenland mag rijden, omdat je dan niet het kenteken oid hebt wat je in dat land moeten hebben...
maarja weet het niet zeker..
 
had een tijdje geleden dacht ik ergens gelezen dat je niet met je nederlandse scooter in het buitenland mag rijden, omdat je dan niet het kenteken oid hebt wat je in dat land moeten hebben...
maarja weet het niet zeker..
dit denk ik ook.
zoals een auto die kan je ook niet zomaar ergens anders inschrijven he
 
Je kan de meeste vragen wel stellen aan je verzekering. Vragen of ze je kunnen verzekeren voor zoveel dagen in dat en dat land. Meeste vragen kunnen zij wel beantwoorden als ik mij niet vergis.
 
Nope dat hebben ze daar niet, en in theorie als je gedekt wilt blijven met je NL verzekering in spanje mag je ook maar max 45km/u rijden, ik heb er al een paar jaren geleden om geinformeerd.
 
maarja dat heb je in nl eigelijk ook he;) je heb je scooter ook verzekert met 45 km per uur staat ook op je kenteken bewijs dusja;)
 
Back
Top