This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Spacer's Evo Streetmagic

NIET verhogen :X wat is dat toch met die brommer tjoeners :?

Gewoon voorkant verder omlaag en ietsje verlengen

Wat speeskeezie zegt jah, voorkant nog ietsje omlaag en iets verlengen.

zekker die achterkant niet verander, niet omhoog en neit omlaag ( omlaag is leuk net zo, chopper haha :W)

mooi spull hoor (Y)

NIET verhogen :X wat is dat toch met die brommer tjoeners :?

Gewoon voorkant verder omlaag en ietsje verlengen

Thnx Kees, ding gaat achter voorlopig niet verder omhoog idd, wordt er niet echt mooier op gezien positie van het blok

Wat speeskeezie zegt jah, voorkant nog ietsje omlaag en iets verlengen.

zekker die achterkant niet verander, niet omhoog en neit omlaag ( omlaag is leuk net zo, chopper haha :W)

mooi spull hoor (Y)

thnx

ik blijf streetjes echt super leuke scooters vinden:W ook deze ziet er weer goed uit:love:

En jij uiteraard ook thnx :* , binnenkort maar eens een street-fotoshoot houden hier

verder, F5 @ een lopend blokje -:-

klopt, doelbewust zo gedaan aangezien ik dit een stuk mooier vind zitten dan waneer ik ze "goed om" bovenop de kroonplaat zou doen. dan zou m'n stuur meteen een flink stuk hoger worden. en goed om onder de kroonplaat zag er ook niet echt mooi uit

Dat oranje gaat zker goed uitkomen met het zwarte frame etc. Hoe ga je de Knuckle spuiten? Met oranje stickers oid?

Netjes

Dat kapot lopen komt door de pistonpen. die is uber dun en breken dus vrij snel. beter een malossi steken deze is velen malen dikker en zal je dit probleem niet meer hebben.

komt gewoon omdat het een pen 10 zuiger was, heeft niks te maken met het merk ofzo.

Wordt wel een heel vet ding , ik vind alleen de std streetmagic kappen altijd wel gaaf.
Maargoed zo'n knuckle kap mistaat ook niet :W

Dat oranje gaat zker goed uitkomen met het zwarte frame etc. Hoe ga je de Knuckle spuiten? Met oranje stickers oid?

Vooralsnog is het plan om er een MotoGP replica van te maken (de Hayden/Pedrosa fiets dus), ik moet alleen nog even fotoshoppen om te kijken of dit er leuk uit komt te zien omdat ik natuurlijk geen volle kuip heb.

Netjes

Dat kapot lopen komt door de pistonpen. die is uber dun en breken dus vrij snel. beter een malossi steken deze is velen malen dikker en zal je dit probleem niet meer hebben.

Als ik mijn eigen logica er op los laat, die zuiger stond vastgeslagen met een naaldje van mn smallend (een gloednieuw mhr lager) tussen de zuiger en cilinderwand gebakken. Ik ga er vanuit dat pas daarna het zootje op volle toeren kapot is gedraait. Het gebroken smallend zou dan dus een gevolg ipv de oorzaak zijn in mijn optiek.... alhoewel ik wel steeds meer hoor dat die pen10 athena pistonpennen niet helemaal zuivere koffie zijn wat jij ook zegt inderdaad.... nou goed, het is in ieder geval goed stuk :emo:

Staat wel los van het feit dat ik nu wel waarschijnlijk gewoon pen12 ga rijden ja

komt gewoon omdat het een pen 10 zuiger was, heeft niks te maken met het merk ofzo.

Wordt wel een heel vet ding , ik vind alleen de std streetmagic kappen altijd wel gaaf.
Maargoed zo'n knuckle kap mistaat ook niet :W

Thnx
De standaard kappen + zadel liggen hier ook gewoon nog hoor

Je PM kom ik later nog even op terug btw

Last edited:
Zo is het hok ook best wel vet .
Alleen even wat op die remleiding verzinnen, dit is geen gezicht.

Het wordt nog eens wat .

Hoor er idd steeds meer slechte verhalen over, helaas te laat

Naja, heb inmiddels een Pro Race p12 zuigertje binnen voor de evo, daar heb ik iets meer vertrouwen in.