sobw runner...

Status
Not open for further replies.

Piojjo

Banned
Ik ga ws. binnenkort een ex sobw runner kopen en ben op zoek naar de geschiedenis van deze rennert :) Hij schijnt maar ong 2 races te hebben meegedaan en daarna is overgestapt op een zip sp.
foto:
100_0053.jpg


Als iemand iets weet hoor ik dat graag
 
Advertisement - register to remove this

Krijg je de scooter met spullen of zonder... als het zonder is lijkt mij dat het niet echt nodig is die geschiedenis.. met spullen dan is het wel interresant hoelang er enz mee gereden is. ken die jongen zelf niks vertellen van wie die is ?


greetz
 
snelle spullen zijn eruit... maar ik ben gewoon geintreseerd wat die heeft gedaan deze runner. Dus niet om te kijken hoeveel het handeltje gelopen heeft enzo. De eigenaar waar hij staat weet het ook niet van wie hij is geweest.
 
t gaat mij niet om het blok of die shit. Gewoon INTERESSE wat deze runner heeft gedaan op circuit. Niet om te kijken of er iets verkeerds aan is ofzo maar gewoon nieuwsgierig.
Vooral omdat ik helemaal niets over deze runner kan vinden.
 
Wat wil je er dan aan weten? Als we vertellen dat hij op deze runner 10x op de 1e plaats is geeindigd in de std klasse A, voel je je dan in een keer God ofzo dat DIE runner dan van jou is? :|

Sorry hoor, maar ik vindt dit echt een zinloos topic, vraag het gewoon aan die gast van wie je hem koopt.
 
Jonge jonge,
wat een trieste replies allemaal.

Als je een scooter koopt, waarvan je weet dat hij SOBW wedstrijden heeft gereden, zou ik ook graag willen weten van wie die was geweest en wat er mee bereikt is.

Hopelijk zijn er dan ook een paar mensen die hier wel wat over kunnen/willen vertellen.
 
Als ik het zo bekijk zeg ik: das geen sobw-er. Buiten die standaard vering van Chezzmo al zegt, maar kijk ook eens naar die parelmoer knipperlichten. Die maakt een sobw team wel dicht of in de kleur van de scooter zelf.

Ik denk dat iemand je wat probeert wijs te maken, om zo de scooter aantrekkelijker te laten lijken.
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Als ik het zo bekijk zeg ik: das geen sobw-er. Buiten die standaard vering van Chezzmo al zegt, maar kijk ook eens naar die parelmoer knipperlichten. Die maakt een sobw team wel dicht of in de kleur van de scooter zelf.

Ik denk dat iemand je wat probeert wijs te maken, om zo de scooter aantrekkelijker te laten lijken.


Ja maar misschien was dit gewoon een tijdelijke scoot voor een paar races mee te rijden om vervolgens op de zip over te stappen...

Ik weet het niet maar zou een mogelijkheid kunnen zijn volgen mij...
 
ken persoonlijk deze runner niet uit std klasse
check iig even de schade, of er bijv flink mee geschoven is
en inderdaad, watch out dat ze het SOBW verhaal niet als verkoop smoesje gebruiken

ik heb zelf mijn SOBW racer ook aan een partikuliere niet SOBW-er verkocht. ik had inderdaad ook veel interesse voor me scooter, iedereen vind dat "ex SOBW racer" wel interessant......

knipperlichten zouden WEL kunnen, er rijden er wel een aantal met de kapjes rond in std klasse
originele voorveer is gewoon mogelijk in std klasse hor:)
 
Nou volgens mij heb ik dit ding wel degelijk zien rijden enkele keren. Oa Staphorst 2001. Achteraan B.

Zit ook nog zo'n keuringssticker op he, mits ie niet fake is;)

Tada:

19 56 Jeroen Gerritsen 12 18 00:18:46.579 36.423 00:01:01.764 6 51,767

Das de uitslag van Staphorst 2001, kwam niet verder dan 6 ronden. Ik weet dat het niet alles zegt, omdat er geen scooter bij staat, maar geloof me nou maar;)
 
56 J.Gerritsen 50 12 0 14 24 10 60

50e in einduitslag, 12 punten op staphorst, 0 op valkenswaard 2, 14 op valkenswaard 3, 24 op lelystad en 10 op Brakel.

Totaal is 60

Astu:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top