aanpasse van setup sobw std scoot racer

Nick_P

Nick Peelen
oi
allemaal ik zat met paar vrage, en ik was benieuwd of jullie mijn setup beter konden makenb , dan kan ik dat met me sponser gaan bestelle

voor de duidelijkheid gaat om Std Scoot klasse Sobw
Dus luchtgekoeld 50cc 14mm carb en rotor met vaste curve

Wat ik dacht :
Polini Evo 50cc cilininder (afwerke)
Polini Evo 50 pijp / Dpr pijp laten berekenen?
Polini Evo krukas
polini Evo 2 vario
Polini Evo overang snaar
Polini Evo poulies
Polini Evo 2 g koppeling
Polini Evo Membraam
Spruit stuk weet ik nog niet??
carb 14 mm vlak van tomos
Mhr e 13 powerfilter
Sellectra rood rotor ? Mvt anoloog ?
Blok tunne

vertanding zete??

ben gerust nog paar dinge vergeten ?

weten jullie verbetering zeg het dan

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

16 of 19 mm carb weet ik niet meer precies
dpr als je valt dan is gelijk je evo plat
Als je toch alles polini wilt pak dan een evo rotor :)
ze rijden daar ook allemaal met Malossi..dus da red je nie met je rooie selettra

Grtz Rens DBR Speed NTT
 
staat toch met een vaste curve malossi heeft geen vaste curv als ik het goed heb, en 14 mm moet erop toch? of lees ik dat verkeerd?
ik zou ook vor een dpr gaan, heb je alijd optimale prestaties
 
Waarom doe je niet een forum member pm’en die zelf in de klasse rijd waarin je wil gaan rijden, denk dat die je er een hoop over weet te vertellen en die zeker weet waarmee je wel/niet mee wag rijden..;)
 
Viperd said:
Waarom doe je niet een forum member pm’en die zelf in de klasse rijd waarin je wil gaan rijden, denk dat die je er een hoop over weet te vertellen en die zeker weet waarmee je wel/niet mee wag rijden..;)


dit zou ik ook doen. ik weet ook nie of je wel een vo krukas meot gaan rije , hoort ook een vario bij he omdat die krukas geen spiebanen heeft. die varios heb ik niet egt denderende dingen over gehoord :S, maar heb ik zelf nog nie getest dus kan i kook nei zo veel oevr zeggen :p

suc6 iig
 
Back
Top