ac hebo 50 als sobw cilinder

eric AkA wicked

cilinder loosheid
ik heb een vraag mbt de hebo 50cc ac cilinder http://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php/products_id/1458

k wil beginnen met het opbouwen van een sobw blokje voor de standaard klasse.
het gaat om een mina hor blokje.
nou vraag ik me af is dit een cilinder die ik daar voor zou kunnen gebruiken icm het laten tunen er van?

ik heb welles goede dingen over deze cilinder gehoord alleen de prijs is wat laag vergeleken met een evo 50 oid.

eric.
 
Advertisement - register to remove this

Dat de meeste ermee rijden zegt niet alles. Wel veel, maar niet alles.
Zowieso zijn MHR en EVO enzo ontiegelijk gehyped. Oke, het is vaak goed spul. Maar dat betekend niet dat ander spul niet goed is.

Die hebo50 zal misschien niet een MHR50 evenaren, maar dat betekend niet dat hij ongeschikt is...
 
ik denk dat als je goed met deze cilinder aan de gang gaat dat je er behoorlijk wat mee kunt doen , persoonlijk zou ik het niet doen , hoogstens om te testen.

ik raad je ook gewoon MHR50 aan , 1 van de beste cilinders die je zo kunt kopen voor sobw gebruik en zo uit de doos gaan ze ook nog best lekker.
 
melf #50 said:
ik denk dat als je goed met deze cilinder aan de gang gaat dat je er behoorlijk wat mee kunt doen , persoonlijk zou ik het niet doen , hoogstens om te testen.

ik raad je ook gewoon MHR50 aan , 1 van de beste cilinders die je zo kunt kopen voor sobw gebruik en zo uit de doos gaan ze ook nog best lekker.

neem dan mhr70 of evo 70 , heb je veel meer koppel
 
melf #50 said:
ik denk dat als je goed met deze cilinder aan de gang gaat dat je er behoorlijk wat mee kunt doen , persoonlijk zou ik het niet doen , hoogstens om te testen.

ik raad je ook gewoon MHR50 aan , 1 van de beste cilinders die je zo kunt kopen voor sobw gebruik en zo uit de doos gaan ze ook nog best lekker.

Waarom rij jij met evo dan?
 
omdat ik gewoon expirimenteel met evo bezig ben , ik heb ook nog een ander blok met 85 as en mhr50 maar die deed het vorig aar niet goed , mischien dat ik die wel weer ga gebruiken maar dan met andere ontsteking
 
gewoon die mhr kopen.. die loopt uit de doos al gewoon hard

die hebo is zo super traag getimed dat je daar eerst erg veel aan moet doen voordat het een beetje hard begint te lopen.
 
maar bij mina bestaat toch geen mhr team 50 alleen een normale mhr 50
en pia bestaat wel mhr team 50

ik praat over ac he want mina heeft wel lc een mhr team 50

ik twijvel nu ook wat ik moet halen mhr 50 met ovaale poort of evo 50

ik heb mina
 
k zou wel een vlinderpoorter nemen.
k denk ook wel dat er een mhr 50 is voor mina, misschien alleen niet bij vd kruijs, mail anders iemand van koopmans of twins ofzo, die hebben er denk ik wel 1.
en tjah ik zou wel een vlinderpoorter nemen.
 
Back
Top