SOBW Berghem - 4 juni

Razma

Well-Known Member
Ik ga helaas niet... ben @ Damwoude.

Berghem vind ik zelf een prachtige baan, ook om foto's te nemen.
Hopelijk geen regen deze race !
 
Advertisement - register to remove this

mmmmm.... geen foto's :| :p

ik ga heen , mits er niks vreemds gebeurd , leuke baan alleen vorig jaar problemen met de scooter , dit jaar maar beter dan , als ie net zo loopt als in de race @ staphorst :)
 
Ik ben er natuurlijk ook weer... En dit keer hoop ik echt op mooi weer want Berghem is echt een vet cirquit... En 3x achter elkaar regen is ook geen pretje..
 
Ik ben benieuwd hoe Berghem mij ligt. Als het vergelijkbaar is met banen zoals A'dam en Emmen heb ik er wel zin in.
 
Als alles meezit ben ik er ook op Berghem. Hoop dat het dit keer wel droog is want dat k*tweer in dit land komt me zo langzamerhand m'n strot uit zetten.
Berghem is een mooi baantje waar het gewoon droog moet zijn 8)
 
Ik heb er ook zin aan :)

Hopen op iets lagere temperaturen voor de cilinder, want 194 graden is iets te veel van het goede...
 
EGT said:
Ik heb er ook zin aan :)

Hopen op iets lagere temperaturen voor de cilinder, want 194 graden is iets te veel van het goede...

Betrouwbaarheid gaat boven vermogen! }:O
 
exit

Ik zal er op Berghem niet bij zijn.

Heb ten eerste familie verplichtingen plus dat ik het nu zo onderhand een beetje zat begin te worden. :|
Op naar Amsterdam IN DE ZOMER!
 
EW said:
Als alles meezit ben ik er ook op Berghem. Hoop dat het dit keer wel droog is want dat k*tweer in dit land komt me zo langzamerhand m'n strot uit zetten.
Berghem is een mooi baantje waar het gewoon droog moet zijn 8)


droog mag het van mij overal zijn :D
 
dani said:
Ik zal er op Berghem niet bij zijn.

Heb ten eerste familie verplichtingen plus dat ik het nu zo onderhand een beetje zat begin te worden. :|
Op naar Amsterdam IN DE ZOMER!

familie verplichtingen???!!! toch geen begravenis zeker, anders gewoon komen vlammen toch... Berghem uberbaan... ik ga er voor!!!
 
Ik ga zorgen dat het stekkertje van me cdi goed vastzit, zodat ik in de race niet 2 minuten langs de baan hoef te staan, om vervolgens weer te gaan vlammen! :p
 
Ben ook zekerz van de patij mits er niets vreemds gebeurd!Hopen dat we paar kleine probleempjes kunnen verhelpen en dan zien we t wel :)
 
Regen, zon of hagel boeit me niet zoveel als ik nou GVD maar een keer normaal kan slapen voor een racedag +ralf+ Ik zal er iig weer bij zijn.
Inne, leen je cam weer uit aan Ralf dan knipt hij gewoon nog een dagje foto's voor je :X
 
Back
Top