Nwen02 New Member 11 November 2018 #1 Ik heb een piaggio zip 4t snor en ik hem hem tot 45 opgevoerd maar ik wel hem graag 60 laten lopen dus hoe moet ik van snor naar brom gaan?
Ik heb een piaggio zip 4t snor en ik hem hem tot 45 opgevoerd maar ik wel hem graag 60 laten lopen dus hoe moet ik van snor naar brom gaan?
Michelg Member 11 November 2018 #3 https://www.rdw.nl/particulier/voer...n-restaureren/snorfiets-wijzigen-in-bromfiets
Nwen02 New Member 12 November 2018 #4 Danman77 said: Gewoon de rdw site raadplegen. Staat alle informatie op. Click to expand... Ik heb op de site gekeken maar heb niks gevonden van informatie over mijn piaggio zip 4t
Danman77 said: Gewoon de rdw site raadplegen. Staat alle informatie op. Click to expand... Ik heb op de site gekeken maar heb niks gevonden van informatie over mijn piaggio zip 4t
Danman77 New Member 12 November 2018 #5 Hahaha nee, bedoelde hoe je een snor naar een brom kan omkeuren. Als je gewoon een brom cdi erin zet en zorgt dat ie 45 km rijdt.(varioring laten zitten) Dan maak je een afspraak om hem te laten keuren om een gele plaat en kentekenbewijs te krijgen.
Hahaha nee, bedoelde hoe je een snor naar een brom kan omkeuren. Als je gewoon een brom cdi erin zet en zorgt dat ie 45 km rijdt.(varioring laten zitten) Dan maak je een afspraak om hem te laten keuren om een gele plaat en kentekenbewijs te krijgen.