Ah , ok.Deze vraag valt onder Snor Tuning ... dus .. mogen wij daar geen uitspraken over doen .
Beter naar de Dealer gaan , ivm Garantie.
De 2021 E4, dus 4 takt met inspuiting.Betreft het een 2 of 4 takt motorblok?
Carburateur of EFI variant?
De 2021 E4, dus 4 takt met inspuiting.
Dat hoeft helemaal niet.Voor de keuring zal hij natuurlijk eerst 45 moeten lopen
Ah , ok.
Excuus. Ik meende dat daar ik hem officieel wil laten ombouwen en herkeuren dat dit wellicht tot het grijze gebied behoorde.
Post automatically merged:
De 2021 E4, dus 4 takt met inspuiting.
Ah , ok.
Excuus. Ik meende dat daar ik hem officieel wil laten ombouwen en herkeuren dat dit wellicht tot het grijze gebied behoorde.
Post automatically merged:
De 2021 E4, dus 4 takt met inspuiting.
Vaak zie ik op diverse websites bij dealers ook de term injectie dit terwijl de brommer een ECU-CLC heeft en een elektronisch geregelde carburateur.De 2021 E4, dus 4 takt met inspuiting.
Begrijp ik. Mij - als vader - gaat het erom dat ze dan economisch een blunder begaat. Als ze hem zou verkopen krijgt ze er € xx voor terug. Daar zou ze dan iets voor terugkopen dat dan weliswaar op kenteken al brom is, waar ze de historie niet van kent (wellicht afgeragd als ik de gemiddelde Zip zo bekijk als voorbeeld), maar vermoedelijk meer gelopen heeft of ouder is.Heb je denk ik een andere ECU voor nodig.. Dus dat kan misschien wat duur worden?
En wat heb je aan een scooter die nou snor is en omgebouwt naar brom. Die misschien niet goed is omgebouwd en waarschijnlijk nooit zo goed als een echte brom gaat lopen..
Zou hem dan gewoon inwisselen voor een brom scooter.
Alleen het jammere is dat je van een E4 naar een E5 gaat.. (nog zwaarder begrensd is)
En?Dit zou inderdaad te briljant voor woorden zijn! Ik ga dit eens verder uitdiepen.