Snor/brom vertanding

Aidan384838

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Ik had op dit forum dingen gezien over met Brom vertanding hogere snelheid. Enz
Ik heb nu een snor vertanding zou ik er een Brom in kunnen zetten voor eventuele hogere top en dat die gewoon iets rustiger loopt als ik rij.
 
Advertisement - register to remove this

Nu nog 80 cc er onder
17 mm carb 6.5 gram rollen
Multivar komt er van de week onder. Zou dat zin hebben om de vertanding aan te passen dan?
Post automatically merged:

Ook niet elke scooter die van origine een snorscooter was heeft een snorvertanding
Ohh hoe kom er er achter of het snor of Brom is. Ik heb gelezen dat snor meer tandwielen heeft dan Brom klopt dat?
 
Boatian heeft veel gewerkt met de zogenaamde cartersensor.
Dus deze scooters zijn begrensd op snelheid niet op toerental.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat met zulk een methode van begrenzen er verschil zit tussen brom en snor vertanding om de snelheid te begrenzen.

Zeker weten doe ik dus niet omdat ik me niet echt bezig houdt met opvoeren.
Mijn scooter is om met plezier te rijden zonder mij zorgen te hoeven maken over rollerbanken en zonder dat ik continue in mijn spiegels moet kijken om te controleren of er toevallig een politie voertuig achter mij rijdt.

Maar ik meen ergens gelezen te hebben dat je bij je scooter een brom vertanding bij had gekregen.
Vergelijk deze gewoon even met de zogenaamde snorvertanding die er in zat.

By the way, is jouw tweewieler nu een snor of een brom want ik vind het wel vreemd dat men een snorvertanding in een brom zet???
 
Boatian heeft veel gewerkt met de zogenaamde cartersensor.
Dus deze scooters zijn begrensd op snelheid niet op toerental.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat met zulk een methode van begrenzen er verschil zit tussen brom en snor vertanding om de snelheid te begrenzen.

Zeker weten doe ik dus niet omdat ik me niet echt bezig houdt met opvoeren.
Mijn scooter is om met plezier te rijden zonder mij zorgen te hoeven maken over rollerbanken en zonder dat ik continue in mijn spiegels moet kijken om te controleren of er toevallig een politie voertuig achter mij rijdt.

Maar ik meen ergens gelezen te hebben dat je bij je scooter een brom vertanding bij had gekregen.
Vergelijk deze gewoon even met de zogenaamde snorvertanding die er in zat.

By the way, is jouw tweewieler nu een snor of een brom want ik vind het wel vreemd dat men een snorvertanding in een brom zet???
Ik heb zelf een snor scooter met snor vertanding. Ik snap wat je bedoelt over opvoeren.
 
Back
Top