Vertanding brom/snor?

Status
Not open for further replies.

Jonas2000

Member
Beste mensen

Heb nog een vertanding van mijn brom aerox liggen als ik deze op mijn snor zet heeft dit verschil?
Of maakt het geen ene moer uit?

Mvg
Jonas
 
Advertisement - register to remove this

Natuurlijk wel man is gwn een std aerox vertanding.
Voor een snor aerox.
Dat is niet mogelijk met een snor vertanding, er zit zeker een brom vertanding in.

Je doet nu net of je alles weet maar maakt zelf voor de stomsts dingen een topic aan....
Jij bent er zeker zo één die met een 50cc en terugloopuitlaat ook dik 100 rijd.
 
Dat is niet mogelijk met een snor vertanding, er zit zeker een brom vertanding in.

Je doet nu net of je alles weet maar maakt zelf voor de stomsts dingen een topic aan....
Jij bent er zeker zo één die met een 50cc en terugloopuitlaat ook dik 100 rijd.
Broer kweet niet watje zegt hoor ik tik ruim de 90 aan met een standaar vertanding wijs mannetje weet toch beter dan jou wat er in men scooter zit.
Miss wat verschrokke datje "zippie" dat niet haalt
 
Natuurlijk is dat mogelijk ben je gek ofzo
Weet niet waar je hebt gelezen dat een aerox geen 90 haalt hoor maar dat is in iedergeval dikke onzin

Nou nee, niet gek, maar wel veel (ruim 25 jaar) ervaring met het Minarelli motorblok en delen.
Wat jij nu aangeeft/zegt is natuurlijk op z'n minst nogal raar te noemen.

Jouw huidige set-up, met een echte snor vertanding zou hooguit 65/70 km/u rijden met een berg (over-) toeren op top.
Standaard CDI gaat dan al erg tegenstribbelen kan ik verklappen.., bij 12.000 rpm is het over.

En hoe wil je die snelheid van 90 km/u dan behalen??
Met zoveel power zou je continu op het achterwiel rijden.., tenzij het subframe verlengt is!

Wat is trouwens het originele bloknummer?
De secundaire & primaire tandwielen verschillen nogal v.w.b. een 25 km/u t.o. een 45 km/u variant!
 
Last edited:
Nou nee, niet gek, maar wel veel (ruim 25 jaar) ervaring met het Minarelli motorblok en delen.
Wat jij nu aangeeft/zegt is natuurlijk op z'n minst nogal raar te noemen.

Jouw huidige set-up, met een echte snor vertanding zou hooguit 65/70 km/u rijden met een berg (over-) toeren op top.
Standaard CDI gaat dan al erg tegenstribbelen kan ik verklappen.., bij 12.000 rpm is het over.

En hoe wil je die snelheid van 90 km/u dan behalen??
Met zoveel power zou je continu op het achterwiel rijden.., tenzij het subframe verlengt is!

Wat is trouwens het originele bloknummer?
De secundaire & primaire tandwielen verschillen nogal v.w.b. een 25 km/u t.o. een 45 km/u variant!
Ik weet in ieder geval dat ik een standaard vertanding heb en een dr72 17.5carbu malossi vario.
En ik haal de 90 per u ik ga hier geen onzin zeveren
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top