Snelle uitlaat

Blackburn

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Ik heb vroeger tijd Gianelli Blackgun gehad en daarna ixil twin, toen weer die blackgun. En toen ben ik opgepakt, 1.2 kw. Meteen orginele uitlaat er ondergezet zonder proppen(was het zat de boetes. Rij er al een tijdje op maar ziet er niet uit. Nu ben ik ook bezig mijn scooter te stylen, en wil weer mooie uitlaat er onder. Scooter is nu rood met wit. Wat mij wel mooi lijkt is een rode hebo. Maar wat zijn de prestaties? Wat zal je aantal KW zijn? Ik heb gewoon rest orgineel behalve rolletjes enzo dan natuurlijk. En wat is anders een mooie uitlaat waar je een niet al te hoge boete mee zal krijgen? Mij gaat het vooral om het snelle optrekken. top mag best laag zitten. Maar als je snel optrekt en top is laag, kan je best wel hoge aantal KW hebben toch, klopt dat?

Wie weet welke uitlaat het best geschikt voor mij is, wil snel trekken, maar boete moet rond 63 euro zijn als ik gepakt wordt.

Alvast bedankt allemaal
 
Advertisement - register to remove this

Aantal kw is niet te zeggen..

Is wel een leuke uitlaat, maar er zijn betere...

Voor de rest: search eens, er staat genoeg in!

En beter koop je dan een begrenzer, of blijf je std rijden.. Want dat slaat natuurljik nergens op dat je je boetes rond de 63 euro wil... :|
 
Ik heb nu std. onbegrensd al 1.3 Kw. Dus denk niet dat je met een andere uitlaat maar 63 euro gaat betalen. Voor je uitlaatkeuze moet je mar ff searche....
 
Euhm als je het een mooie uitlaat vind kun je gewoon er onder gooien. En als het teveel kw geeft. Gewoon ff langs plaatselike brommerboer of lasser om er ff een lasnaad op te gooien. Preciese benaming weet ik niet. Maar dan word de diameter van de inlaat van de uitlaat kleiner. En de prestaties minder en dus minder kw. Als je dan weer harder wilt gaan moet je ff vijlen.
 
In veel uitlaten gooien ze tegenwoordig begrensers en zijn EU goedgekeurd maarja volgens mij halen die dan nog teveel kw :| maarja koop dus een begrenser + mooie uitlaat :D
 
Denk wel dat een Ninja Twinner het mooi zal doen? Heeft aardig wat koppel en de top vind ik niet spectaculair.. en ja anders nog een toerenbegrenzer..
 
met een terugloopuitlaat zit je nogal snel aan 63 euro he... al is het alleen al vanwege het geluid. door die uitlaat heb je ineens een stuk meer vermogen he dus ok op de rollerbank. dit kun jij ook bedenken maar een vriend van me heeft een nrx en standaard aerox en had al 1,8 op de rollerbank. dus. iets van 187 euro boete geloof ik. je moet de consequenties dragen simple as that. men kan je echt niet vertellen hier wat je per uitlaat hoeveel kw op de rollerbank hebt dat is verschillend en van zoveel factoren afhankelijk. maar denk als je hem goed af stelt zal hij ongetwijfeld meer als 1,2 aan gaan geven...
 
Back
Top