Snelle stup begrenzen voor rollerbank mogelijk ????

Betabeest

Well-Known Member
Ja kijk ik zit dus met een vraagje he ik woon dus in Den Haag baggerstad maarja kan er nix aan doen en ze hebben nogal veel rollerbanken hier.Nu vroeg ik me dus af of mijn setup te begrenzen is voor rollerbank ik heb er namelijk niet echt trek in dat ie in beslag word genomen dat snappen jullie wel.Dus iemand een idee ? en alleen serieuse antwoorden graag en begin niet te zeiken over die uitlaat want die heb ik ook maar effe geleend oke omdat ik voor C20 aant sparen ben. ok thnx

------------------
Beta Ark MK PR 70cc , Technigas ,Malossi multi + ventilvar , Malossi Delta Clutch ,21 mm dell' Carb ,polini v-snaar , 3 grams malossi rollen ,blauwe malossi trekveertjes en rode malossi drukveer.
 
Advertisement - register to remove this

politie zal niet zo blij zijn met dat speelgoed wat eronder zit...
Wat dacht je van een toerenbegrenzer?

Greetz
 
Tja een toerenbegrenzer volgens anderen helpt dat niet omdat ik erg veel toeren maak.Kijk een boete van 180 vind ik niet erg als ik hem maar niet kwijt ben bij de 1e de beste controle.

------------------
Beta Ark MK PR 70cc , Technigas ,Malossi multi + ventilvar , Malossi Delta Clutch ,21 mm dell' Carb ,polini v-snaar , 3 grams malossi rollen ,blauwe malossi trekveertjes en rode malossi drukveer.
 
pro race cilinder met technigas? jezus hoe kom je vooruit man? maar goed.. ontopic, tsja toerenbegrenser valt ook op als hij fucking veel toeren staat te maken daar
 
fout

met die toerenbegrenzer maakt ie juist helemaal geen toeren...

iig bij mijn morsecode ding niet !
 
hmmz toerenbegrenzer
tja moet ik er een gaan proberen maar ik denk niet dat het gaat werken
dan moet ik hem zo goed kunnen instellen dat ie wel normaal wegtrekt maar niet te snel rijd nou met zoveel toeren word dat volgensmij best moeilijk

------------------
Beta Ark MK PR 70cc , Technigas ,Malossi multi + ventilvar , Malossi Delta Clutch ,21 mm dell' Carb ,polini v-snaar , 3 grams malossi rollen ,blauwe malossi trekveertjes en rode malossi drukveer.
 
dat is weer zo iets sufs je rijd met een snelle uitlaat en weet ik veel wat nog meer en dan m gaan instellen dat ie 50 rijdt die smerissen zijn wel stom maar niet gek die weten ook wel dat als ze zon uitlaat zien dat ie dan minstens 60 hoort te gaan stel hem ook dan af op 65/70 dan draait nog een beetje soepel en het valt niet op dat je met een snelle setup rijdt en dan heb je een bekeuring je bent immers in overtreding met de wet maar je hebt alles nog
 
nou dat zeg je nou he dat de smeris niet stom...maar ik heb al van gevallen gehoord en zelf gezien hoor.....figuren met hebo cilinder polini uitlaten en weet ik veel wat allemaal met een toerenbegrenzertje....op de rollerbank....veel herrie stotteren en amper het vermogen van een snorfiets.....en ze zeggen er niks van.....ja is goed krijg je dan te horen....de sukkels....
 
Ja kijk met te snel rijden bedoel ik niet de grens overschrijden van in beslagname
een boete van 120 piek vind ik een mooi bedraggie en zijn zij en ik tevreden jatoch !
dus is het mogelijk die toerenbegrenzer ??

------------------
Beta Ark MK PR 70cc , Technigas ,Malossi multi + ventilvar , Malossi Delta Clutch ,21 mm dell' Carb ,polini v-snaar , 3 grams malossi rollen ,blauwe malossi trekveertjes en rode malossi drukveer.
 
Originally posted by Betabeest:
Ja kijk met te snel rijden bedoel ik niet de grens overschrijden van in beslagname
een boete van 120 piek vind ik een mooi bedraggie en zijn zij en ik tevreden jatoch !
dus is het mogelijk die toerenbegrenzer ??


Ja, de morsecodebegrenzer kun je analoog instellen op de snelheid die jij wilt.
 
BULLSHIT !!!!!!!!!!!! met zo'n mors code ding stel jij het aantal toeren af dat ie max gaat draaien.. Een hoogtoerige setup goed afstellen op weinig toeren(lage snelheid) kan gewoon niet.
Originally posted by f15@skar:
Ja, de morsecodebegrenzer kun je analoog instellen op de snelheid die jij wilt.

 
Naja je kan je scoot ook zo afstellen dat hij bij de 60 een 1orme dip heeft en niet te zuinig ook.......

PS ff voor de mensen die de "dip" van Schilpedinges hebben gezien op de testbank... Komt as soon as possible online
biggrin.gif
 
Een dip ohja dus dan rijd ik altyd 60 heb ik lekker veel aan dan of begrijp ik het verkeerd ???

------------------
Beta Ark MK PR 70cc , Technigas ,Malossi multi + ventilvar , Malossi Delta Clutch ,21 mm dell' Carb ,polini v-snaar , 3 grams malossi rollen ,blauwe malossi trekveertjes en rode malossi drukveer.
 
Lekker slim ben je met je dip op de 60 , rij je gewoon , kom je niet meer boven de 60 uit . Zetten ze je op de roller , hoor je ff een kleine dip bij "wat daarop de 60 is" en dan komt ie weer op toeren en trekt ie door naar de 2,0kw ... oeiwww.... kut.
 
Ok ff uitleg....

Je kan er met afstellen voor zorgen (slappe drukveer of iets dergelijks) dat jij een dip heb bij 60, hij kan dus altijd gewoon uit die dip komen.. Nooit opgelet bij controles dat alles zo snel mogelijk moet ??

Als hij blijft hangen bij 60 en dat hoeft maar 2 seconden te zijn dan geloven ze je....

Er zit gewoon iemand op die scoot dus je heb nog steeds een beetje weerstand....

[This message has been edited by Sugadaddy (edited 14 July 2001).]
 
Back
Top