Snelle 50cc, mag dat?!?

Status
Not open for further replies.

JMX

Q.E.D
Ik heb pas een scooter gekocht en hij is nog helemaal standaard en dat is natuurlijk niks. Ben zeker van plan me scoot op te gaan voeren 8) . Ben er alleen nog niet helemaal over uit wat ik er onder ga prakken.

Mijn vraag is nu of snelle 50cc cilinders als de malossi sport bijvoorbeeld, legaal zijn? Een vriend van mij vertelde me dat deze cilinders namelijk net als alles boven de 50cc officieel niet onder je scoot mogen en dus ook in beslag genomen kunnen worden.
 
Advertisement - register to remove this

er zijn geen illegale cilinders......dus ook malossi 50 of iets dergelijks niet...:|

het is pas illegaal als deze te veel vermogen hebben (en dat is meestal zo)
 
idd... je mag alles eronder hebben wat je wilt, maar je mag max. 0,4 (dacht ik) kw hebben, (45 km/h) anders gewoon boete
 
is niet illegaal, alleen als hij meer dan 50cc heeft en je ermee over de weg rijdt. enne malossi sport 50 is niet snel.
 
volgens mij is alles wat 50cc of hoger is illegaal en ben je officieel motorfiets, daarom zit een std. cil. onder de 50 > 49, ..
 
die malossi cilinder zal ws beter getimed zijn dan je originele en zo heb je dus meer snelheid en vermogen. En daar controleren ze juist op. Ook al rij je met 70cc, dat zien die agenten toch niet aan de buitenkant. Ze zetten je op de rollenbank en dan zien ze dat je teveel vermogen hebt. En daarvoor krijg je dan een boete.

Alleen als je echt pech hebt dan nemen ze 'm in voor technisch onderzoek en dan zullen ze ws zien dat je bijv een 70cc hebt. Maar ze nemen volgens mij niks meer in.
 
ze houden je altijd aan als je een terugloop uitlaat hebt.

Mn verroeste leo ; ze denken altijd dat het een std potje is 8P
 
Originally posted by SRurbanKID
ze houden je altijd aan als je een terugloop uitlaat hebt.

Mn verroeste leo ; ze denken altijd dat het een std potje is 8P


zo veel scheeld dat niet :+
 
Heb niet alles gelezen maby al gezecht, Ik weet wel dat je 49,9 cc mag hebben zit je er boven heb je een motor :) en 0,6 kw/h om de bank:( das wel minder!
 
Nej, als je meer dan 50cc hebt, rij je je gewoon op een opgevoerde bromfiets.
Mototr heb je pas als hij als motor gekeurd hebt...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top