De aansluitingen van de brandstoftank zitten beide aan de onderzijde.
Dit is vrij normaal wanneer men een brandstoftank heeft welke lager ligt dan de vlotterkamer van de carburateur.
Zie ook de/je pic hieronder of de uitleg van Sparky...
De (mechanische) vacuümbrandstofpomp zit vrijwel altijd aan de linkerkant van het motorblok in de buurt van de carburateur.
V.w.b. je vraag kan er idd een 2 takt carburateur op gezet worden.
Deze dient dan wel een vlakschuif versie te betreffen en moet men ook het spruitstuk aanpassen.
Het geheel fatsoenlijk afstellen wordt dan wel weer een ander verhaal...
Of het zomaar werkt is dus maar de vraag..., op Honda Dax is het mogelijk maar op de van jouw welke waarschijnlijk een Kymco betreft heb ik m'n twijfels. Ik zeg dus, niet doen! Die emissie onzin verwijderen, zeer zeker ja!
Het betreft hier geen injectie motorblok welke de brandstof terug pompt in de tank!
Dit is ook in het geheel niet mogelijk want een volledig injectieblok maakt gebruik van een elektrische brandstofpomp.
Deze heeft een zogenaamde brandstofrail welke de brandstof opvangt en direct weer meestuurt met de volgende (inlaat) slag van de zuiger. Werkt een beetje hetzelfde als een powerbox op een 2 takt motor...