Aprilia sr injectie systeem

Nevermind

Well-Known Member
Hallo, zelf ben ik schakelbrommer rijder en heb ook flink wat ervaring met sleutelen eraan.
Nu help ik vrienden vaak ook met sleutelen, maar nu heeft er 1 een scooter. Vandaar dat ik me iets meer wil gaan verdiepen in vario enz.

Nu even de vraag: hoe zit het injectie systeem van zo'n aprilia sr di-tech in elkaar? Lijkt me wel handig om even wat er van te weten voordat het evt open moet... (ding loopt bagger)
 
Advertisement - register to remove this

dat is volgens mij best ingewikkeld :)
zelf kun je daar (zonder de juiste gereedschappen) weinig aan veranderen kwa afstelling.
 
heb genoeg gereedschap. en ik ben leerling machinist dus ervaring is er wel.

wil alleen even weten hoe het systeem aangedreven/gestuurd wordt. via nokkenasje, elektrische regeling enz enz?

dus iemand die weet hoe het ong in elkaar zit. preciese afstellen komt later wel
 
ja , ik weet hoe dit in elkaar zit , maar denk je dat ik jou helemaal ga uitleggen hoe dit allemaal werkt en in elkaar zit?

ik ben niet gek , en anderen ook niet , en ook nog eens met de gedachte dat je mischien helemaal nooit iets hoeft te doen met die scooter , en dan kun je het alsnog wel vragen en dan specifiek over jouw probleem op dat moment..

je legt niet zomaar even in 2 regels uit hoe zo'n ding in elkaar zit en werkt..

bovendien , het is allemaal vrij logisch ,en ben je een beetje monteur vogel je dit ook zelf zo wel uit , snap je het nu al niet , blijf er dan gewoon vanaf ;)

er staat overigens zat op internet over , dus ga even googlen ...
 
Wees dan ook wat specifieker met "loopt beroerd" en wat je precies wil weten. Ik vraag jou ook niet even alles te vertellen wat je tot nu toe op die machinist opleiding hebt geleerd. Dat is wat de anderen ook bedoelen :)
 
Back
Top