Welke sproeier zou ik er dan in moeten zetten?Je geeft de scooter meer lucht met een (dunner) malossi luchtfilter. Als hij hierdoor slomer gaat, loopt de scooter te arm en krijgt hij dus te weinig benzine voor een mooie top
Durf ik niet te zeggen zowel de sproeier als de carburateur zijn gewoon standaard.Welke sproeier heb je er nu in zitten?
Welke maat carb heb je?
Sowieso raad ik een std. Filter aan bij deze setup, powerfilter is echt voor extreme setups!
Meten is weten gewoon met sproeiers kloten.Durf ik niet te zeggen zowel de sproeier als de carburateur zijn gewoon standaard.
Ik heb geen powerfilter ik heb gewoon zo een simpel malossi sponsje.
Moet ik dan gewoon zo een sproeier pakket kopen?Meten is weten gewoon met sproeiers kloten.
Begin hoog en steeds lager.
Zoals ik het begrijp een ander filter in het originele luchtfilterhuis.
Ik heb geen idee hoeveel kleppen ik heb.Gevaarlijke setup wel.. Onbegrensd hoge toeren janken met 5,3 gr rollen en malossi luchtfilter en waarschijnlijk sproeier 75. Niet bevorderlijk voor de motor.
4T2V?
Wat wil je voor die multivar hebben?Zou zelf sproeier 80-84 / 6,5gr-7,5gr / standaard luchtfilter halen en daar mee experimenteren.
Multivar heb ik nog voor je liggen eventueel, nog geen 500km oud.
Al geprobeerd maar doet niksJe filter goed in elkaar zetten zal wel ergens niet goed sluiten. Alsof je je sproeier moet aanpassen voor zo'n filter elementje
Zou 6,1 gr doen met sproeier 80. Vaakt loopt hij dan al stukken mooierHallo, ik heb zojuist op mijn piaggio zip 4takt uit 2017 (met carburateur) een nieuwe luchtfilter gemonteerd van malossi. Ik had er eerst een originele in zitten en nu dus een van malossi. Maar ik ging net een testrit maken en nu is mijn scooter slomer en trekt die veel slomer op. Weet iemand hoe dit kan? En hoe ik dit kan oplossen?
Mijn setup:
Varioring verwijderd
5,3 gram rollen
Brom cdi doorgezaagd
Andere voorlamp
Verder is alles standaard
En als ik een malossi multivar haal?Zou 6,1 gr doen met sproeier 80. Vaakt loopt hij dan al stukken mooier
Bij een multivar zitten al rollen, probeer die eerst.En als ik een malossi multivar haal?
Moet ik dan 6,1 gram rollen kiezen of iets zwaarder? En een grotere sproeier of niet?
Bij de multivar krijg je 6,1 grEn als ik een malossi multivar haal?
Moet ik dan 6,1 gram rollen kiezen of iets zwaarder? En een grotere sproeier of niet?
6,1 gr voor 50 cc is goed.En als ik een malossi multivar haal?
Klopt maar op de website van joeyschaar kan je zelf het gewicht van de rollen kiezenBij een multivar zitten al rollen, probeer die eerst.
Nee ik had gewoon een nieuwe luchtfilter nodig en dacht haal er gewoon een van malossiHeb je overwogen om een origineel vervangingsfilter te plaatsen en het Malossie matje als verliespost te nemen?
Of was dit een aanzet om harder te kunnen?
Groet,
In alle gevallen? Dus ook als ik nog het een en ander opvoer? Want wil bijna alles aanpakken behalve de cilinderBij de multivar krijg je 6,1 gr
Post automatically merged:
6,1 gr voor 50 cc is goed.
Ja heb ik ook, trekt goed loopt door naar 72 gpsIn alle gevallen? Dus ook als ik nog het een en ander opvoer? Want wil bijna alles aanpakken behalve de cilinder
Ja zou ik ook dan 6,1 of 6,5 doen.Klopt maar op de website van joeyschaar kan je zelf het gewicht van de rollen kiezen