Vespa Euro 5 slomer met malossi multivar

Noah030

New Member
Hi, ik heb deze week een malossi multivar op mijn vespa sprint uit 2022 gezet. Hij liep eerst 29 en na het installeren van de multivar blijft de vespa hangen op 19-20km. Ik kon dit probleem nergens op het forum vinden. Wat zou het probleem hiervan kunnen zijn? Ik dacht zelf aan de ECU.

Mvg, Noah.
 
Advertisement - register to remove this

Hi, ik heb deze week een malossi multivar op mijn vespa sprint uit 2022 gezet. Hij liep eerst 29 en na het installeren van de multivar blijft de vespa hangen op 19-20km. Ik kon dit probleem nergens op het forum vinden. Wat zou het probleem hiervan kunnen zijn? Ik dacht zelf aan de ECU.

Mvg, Noah.
Wat meer info zou fijn zijn

Hoe oud is de vsnaar?
Welke koppelingsdrukveer zit erin?
Hoeveel gram rollen zitten er nu in?
 
De scooter heeft 1200km op de teller. Zit nog een originele V-snaar in. De koppelingsdrukveer is die uit de malossi variateurset en hetzelfde geld voor de rollen.
Als ik jou was zou ik sws de vsnaar vervangen aangezien vanuit de fabriek een imitatie snaar in de scooter gaat (mitsiboshi oid.) Kijk als je die besteld dat je een originele piaggio snaar pakt.

Verder zou ik even kijken wat het beste grambmage rollen is voor een sprint snor
Aangezien de rollen die meegeleverd zijn.
niet speciek voor een snor sprint is
 
Als ik jou was zou ik sws de vsnaar vervangen aangezien vanuit de fabriek een imitatie snaar in de scooter gaat (mitsiboshi oid.) Kijk als je die besteld dat je een originele piaggio snaar pakt.

Verder zou ik even kijken wat het beste grambmage rollen is voor een sprint snor
Aangezien de rollen die meegeleverd zijn.
niet speciek voor een snor sprint is
Deze week gaat er een andere ECU in en word de scooter omgekeurt naar geel kenteken. Zodra ik er een 45kmh ECU in zet, zal de scooter dan wel naar behoren lopen? Rijd de scooter dan ongeveer 50?
 
Deze week gaat er een andere ECU in en word de scooter omgekeurt naar geel kenteken. Zodra ik er een 45kmh ECU in zet, zal de scooter dan wel naar behoren lopen? Rijd de scooter dan ongeveer 50?
Wat betreft begrenzing zou de scooter dan ongeveer 50 kunnen lopen.

Maar dat is afhankelijk natuurlijk van de afstelling van de scooter

Voor een 50km 50cc met multivar is de beste afstelling

7.5 gr malossi rollen
Malossi witdrukveer
Originele piaggio snaar (mocht je het bij dealer laten doen zou ik vragen of ze er een nieuwe originele snaar in kunnen zetten scheelt ook al weer wat km topsnelheid.)
 
Wat betreft begrenzing zou de scooter dan ongeveer 50 kunnen lopen.

Maar dat is afhankelijk natuurlijk van de afstelling van de scooter

Voor een 50km 50cc met multivar is de beste afstelling

7.5 gr malossi rollen
Malossi witdrukveer
Originele piaggio snaar (mocht je het bij dealer laten doen zou ik vragen of ze er een nieuwe originele snaar in kunnen zetten scheelt ook al weer wat km topsnelheid.)
Ah top man! Erg bedankt!
 
Deze week gaat er een andere ECU in en word de scooter omgekeurt naar geel kenteken. Zodra ik er een 45kmh ECU in zet, zal de scooter dan wel naar behoren lopen? Rijd de scooter dan ongeveer 50?
Zet dit in je scooter:

Brom ECU
Malossi Multivar met 7,5gr
Witte drukveer
Brom/Malossi luchtfilterslang

Je scooter zal dan ongeveer 55 teller gaan
 
Back
Top