Vespa euro 5 startproblemen

kaylian

New Member
ik heb 2 maanden terug een nieuwe vespa iget euro 5 2021 gekocht en deze heeft sinds kort start problemen, als ik m start hoor ik alleen maar start geluid als ik dan vol gas geef en blijf starten hoor je m als t ware in de verte langzaam aantikken? en gaat hij aan. wel heel vervelend kost circa 10 min in de ochtend heb wel garantie maar de dealer doet er erg makelijk over. (gewoon even doorstarten) iemand tips wat dit kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

tip: doe er zelf niks aan! dan vervalt de garantie

gewoon terug gaan naar je dealer en zeggen dat hij het probleem moet oplossen.
voor een scooter die 2 maanden oud is verwacht je geen problemen.
 
Is die vent helemaal van de pot gerukt?!
Een I Get euro 5 is een injectieblok.
Dat hoort te starten als je naar de startknop WIJST.
Terugbrengen en laten staan. Klacht indienen bij de importeur.
 
tip: doe er zelf niks aan! dan vervalt de garantie

gewoon terug gaan naar je dealer en zeggen dat hij het probleem moet oplossen.
voor een scooter die 2 maanden oud is verwacht je geen problemen.
ja dat ga ik doen, dachr na de beurt dat het opgelost zou zijn bedankt voor de reactie
Post automatically merged:

Is die vent helemaal van de pot gerukt?!
Een I Get euro 5 is een injectieblok.
Dat hoort te starten als je naar de startknop WIJST.
Terugbrengen en laten staan. Klacht indienen bij de importeur.
ja hij starte altijd echt perfect, het enige is dat ik veel door plassen heb gereden en er misschien water in m uitlaat is gekomen met wassen kan dit het misschien zijn?
 
ja dat ga ik doen, dachr na de beurt dat het opgelost zou zijn bedankt voor de reactie
Post automatically merged:


ja hij starte altijd echt perfect, het enige is dat ik veel door plassen heb gereden en er misschien water in m uitlaat is gekomen met wassen kan dit het misschien zijn?
Zal geen water in je uitlaat zijn denk ik
Eerder in je inlaat systeem luchtfilter misschien water op de bougie maar zoals hier boven staat niet zelf aan sleutelen maar terug naar de dealer gaan
 
beste allemaal,

Onlangs wilde ik met mijn vespa sprint wegrijden, hij startte zoals altijd gewoon netjes. Daarna wilde ik wegrijden en merkte ik al gauw dat de scooter niet vertrok en zelfs wilde afslaan zolang ik gas gaf. Als ik geen gas gaf liep hij weer netjes. Wat zou dit kunnen zijn? Alles is origineel en maar opgevoerd tot 34km/u
 
Jaa, dat was met een andere scooter, dat was opgelost en die heb ik verkocht.
Huh, in een ander draadje schrijf je dat je een Thunder ECU hebt en de snor scooter 60/65 loopt!
Post automatically merged:

Waarom in twee draadjes van een ander iets posten , beter zelf een nieuw aanmaken met je eigen probleem . In de andere heb ik op je vraag gereageerd.
Mijn excuses, wist niet of deze post ik de goede categorie stond vandaar..
 
Post automatically merged:


Mijn excuses, wist niet of deze post ik de goede categorie stond vandaar..


Dan kan je hem beter laten staan, word dan wel vanzelf verplaatst.
Alleen als je een dubbele topic opent is dat natuurlijk irritanter om dat aan te passen. En dan heb je dat mensen in beide topics gaan reageren en zo het overzicht zoek raakt.
 
Back
Top