Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
7e geloof ik :+ :P

Mja, ik ben er tevreden mee, kan me geen zak schelen wat een ander er van vind :D Zal zodra m'n webspace weer online is alles overgooien naar m'n nieuwe webspace, zodat ze vanaf nu iig. altijd online zijn als het forum ook online is :7 ;) :+
 
Ding zag er goed uit DJ! Liep ook aardig door. 5 mei ff sprintje tegen elkaar doen, zal ik ook beleefd terug schreeuwen :W
 
Mijn hobby :~ :+
Ding is btw. niet warm te krijgen :W Voor mensen trouwens die tractie willen @ 13"... Koop een Evo N22... allemachtig. Als die band warm is, dan blijft hij echt gewoon plakken aan de grond... Vooral na een 10tal runs op de bank kun je ook het ding amper van de rol afkrijgen :P

Zal deze week kijken of ik het toerental nog iets lager krijg, en hoop toch echt dat er snel een andere pijp onder komt. Maar dan wil ik eerst meer vermogen er uit zien te halen :X :P Zo zijn er nog zat plannen. Ook ben ik bezig om te kijken hoe ik NX toch demontabel maar toch strak kan monteren op dit frame. Ik hoop dit te realiseren, en dan nog een tiende of 2 a 3 van m'n tijd af kan rijden. Dan is het voor mij allemaal wel welletjes :) :+

Gelukkig is dat nog lang niet zo, en ben ik nog lang niet van het toneel (of er moet iets raars gebeuren :P)
 
Heb nog naast je gestaan zaterdag bij de vrijsprint:P
maar je was niet aan het opletten dat je lampen al gingen :W

Volgende keer beter -:-

Hij zag er lekker uit, blijf het alleen wat vreemd vinden die kleine wieltjes, mja, das ff wennen :W

Maar vlamde hard en die strepen trekken ging lekker :*

Dave
 
Heb nog naast je gestaan zaterdag bij de vrijsprint:P
maar je was niet aan het opletten dat je lampen al gingen :W

Volgende keer beter -:-

Hij zag er lekker uit, blijf het alleen wat vreemd vinden die kleine wieltjes, mja, das ff wennen :W

Maar vlamde hard en die strepen trekken ging lekker :*

Dave

Zou zo maar kunnen :X Heb ook 2 sprintjes gehad dat het startsysteem al liep, maar ik nog helemaal niet klaar was :+ Dus toen maar blijven staan O-)

Mja, boeiend. Ding liep zaterdag iig. lang zo hard niet als zondag :W En deze week nog even een paar dingetjes testen. Beloofd veel goeds iig :W
 
Haha, ik heb echt dit weekend te veel mensen gemeet... zou ook echt niet weten wie jij nou was :D Het moment herinner ik me wel daarintegen 8)

Deze week het spul allemaal los klauwen en even schoonmaken. Volgende week hoop ik weer een aantal nieuwe pijpjes te testen, dus dan is daar wel weer nieuws over. Ook als ik een dezer dagen tijd heb, trek ik de 1.0 weer onder het stof vandaan :W

Het viel mij ook echt 100% mee dat ik er een 7,35 op heb gereden, toch even 0,35 van m'n eigen PR af :+

Ik had een st.net shirt aan en zonnebril op :P Maar de volgende x kom ik mij wel even voorstellen :*
 
ik dacht welke nerd staan nou zo dom te doen bij de start, bleek DJ dus te zijn :D ding ziet er goed uit :W
 
haha D.J die banden zijn idd perfect :W.

Heb die band voor en achter en plakt idd goed en slijt voor geen meter!
Heb ze al een aardig tijdje...

Maar vind de slider toch best vet, oogde beetje saai. Maarjah het is eenmaal een sprinter en geen custom scooter.
Ging je ook nog een voor spatbordje zetten? Zou wel beter staan!
 
haha D.J die banden zijn idd perfect :W.

Heb die band voor en achter en plakt idd goed en slijt voor geen meter!
Heb ze al een aardig tijdje...

Maar vind de slider toch best vet, oogde beetje saai. Maarjah het is eenmaal een sprinter en geen custom scooter.
Ging je ook nog een voor spatbordje zetten? Zou wel beter staan!

Ik twijfel nog een beetje. Zal binnenkort bij Erwin even een carbon spatbordje bestellen :) Dan maar even zien hoe dat lijkt *D

Verder: Evo N22 slijt dus echt wel hoor :+ Na plus minus 20km is ie al helemaal op :( :+


Burnen Rulez! :winner: Maar nieuwe is al besteld :P
 
Volgende keer moet je niet vragen maar gewoon pakken :D, compressor en slagmoersleutel waren toch niet van mij :+

Oja en wie ben jij dan :?.... hoort het me nog zo zeggen :D

Wheheh spreek je weer oooooooooooi :*
 
Ik twijfel nog een beetje. Zal binnenkort bij Erwin even een carbon spatbordje bestellen.

Zeker proberen, dat gat tussen voorvelg en voorkap is echt te groot. Wat overigens alleen maar opvallender is door je witte velgen. Imo ;)
 
hij is wreed8)

ik heb je scooter aangeraakt:love:( moest je scooter vasthouden van je terwijl je moer losdraait met luchttol van ons:* )
 
jow man...:W:W hij zag der echt erg vers uit in meppel kheb nog een filmpje van je maar dat moetk nog even op men pc zetten en dan stuur ik um je wel

greetzz bjorn
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top