slider project

@ngry-spy

www.waaromleesjedit.nl
slider project = closed.

aerox project = alive.

ik ga eerst me aerox fixen en de deadline is grou:)

en als me rox klaar is ga ik pas weer kijken naar me slider.

lltrz nick8P
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Vette achterbrug, maar hoe doe je dat? als je nu toch hard remt dan buigt/breekt toch die hele achterbrug? mja ziet er wel chicky uit hoor! suc6
 
hoe wil je in godsnaam je remklauw op je voorvelg monteren... schijf is veel te groot imo...en je mist ook 2 stukken uit je schijf voor...

verder de remophanging enzow voor achterrem is netjes gedaan :W leuk projectje..
 
Originally posted by EmEnEm
Vette achterbrug, maar hoe doe je dat? als je nu toch hard remt dan buigt/breekt toch die hele achterbrug? mja ziet er wel chicky uit hoor! suc6

Hoeft niet hoor... het wiel draait naar rechts.... "stel" dat de klauw blijft klemmen oid dan trekt ie aan de onderkant v/d klauw, en aangezien die netjes is afgewerkt en berekend ( lijkt mij tenminste ) moet het allemaal wel kunnen.... ik zou het niet doen als je een Speed erop hebt ofzow.... maar met deze setup moet het zeker te doen zijn..
 
nou dacht ik altijd dat een gila alu was en niet gietijzer :s
maarjah wie ben ik :p
verder wel een tov ding tot nu toe dan.
 
Originally posted by steppy spy
dit gaat echt nooit passen die voorrem. echt veels te groot.
Maar naais kleurtje hoor, je blok!!!


Denk je nou echt dat hij dat gaat maken en dan later pas kijken of het past :| , zal heus wel goed zitten....


Vet project :)
 
Originally posted by steppy spy
dit gaat echt nooit passen die voorrem. echt veels te groot.
Maar naais kleurtje hoor, je blok!!!


als je gewone rem klauw van aerox heb lukt het echt net aan gewoon.

ik heb ook een twee zuigerige remklauw van een motor maar die past niet dus komt er gwoon aerox op.
ltrz nick8P
 
Originally posted by Remon
Die achterbrug kan je gewoon kopen hoor;), verder ziet het er allemaal zeer goed uit, succes verder nick

rey alleen het stuk vanaf me schijf tot voor het stuk van de ophanging.
het ophanging's punt is namelijk gewoon zelf gemaakt;)

ltrz nick8P
 
mij is vertelt dat het xtra gemaakt moest worden omdat het net niet lang genoeg was en dus niet goed paste dus.

trouwens 2de x dat we deze discussie hebbe!

:D

ltrz nick8P
 
Back
Top