Slapgeouwhoertopic #50

Status
Not open for further replies.
Ho injector deed t niet vandaag...alleen als er druk van de fles op stond.. Heel vaag. Gelukkig dat t de nos injector was. Stepjes verlast en t zitje gaan we meer naar achteren zetten, zodat henk minder wielspin heeft.
 
Last edited:
De site qau datums klopt inderdaad niet volledig, zoals per mail al is aangegeven komt Heerenveen waarschijnlijk te vervallen. Dit omdat de sprint erg veel geld kost, en dit geld waarschijnlijk niet opgebracht kan worden door te weinig bezoekers / rijders. Wel zou er vanuit sponsering oid iets geregeld kunnen worden om genoeg geld in het laatje te brengen maar daar blijkt weinig intresse in te zijn. SBO is nu bezig met een andere sprint(s) om deze op korte termijn te organiseren. Hopelijk kan hier snel, ik hoop zelf vandaag, wat duidelijkheid over gegeven worden.
 
Even een vraagje, in Etten-Leur kwam iemand van de organisatie ons vertellen dat we niet in orde waren met het reglement omdat we geen teflon doppen hadden(onze voetsteunen zijn wel inklapbaar). Dus vandaag keek ik even het reglement na en daar staat toch wel heel duidelijk in: inklapbaar OF teflon doppen.. Wist die persoon nu niet waarover hij het had of staat er een fout in het reglement?
 
Wat zal volgende sprint wel moeten?
Lijkt mij toch duidelijk dat het OF inklapbaar OF teflondoppen is! En Kenny voldoet er dan toch gewoon aan? De zijne zijn inklapbaar!

Of lees ik het nu verkeerd of ergens overheen?

Edit; Tim was me voor :P
 
Regelement is bindend en kan niet halverwege het seizoen aangepast worden. Kenny mag daar dus gewoon meerijden. Die regel kan voor het volgende seizoen aangepast worden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top