Slapgeouwhoertopic #51

Bace

EPC Stinger #134
Hier verder!

alweer #51, normaal versleten we een topic in 1 maand! Nu in nog geen een in een half jaar volgens mij :p
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben er morgen ook weer eens bij, dus mocht toch iemand willen steentje bijdragen en willen meedoen volgende week bij 3FM, moet ie mij even aanspreken, ipv achteraf huilen "er wordt niks aan promo gedaan, slechte organisatie".
 
^De meet erg tof verlopen, was erg cool met SBO/The Saints crew Helmond, Henkie (ben je oud genoeg om een scooter te rijden? -zucht ;( ) en honderden anderen! Giel scheet wel in zn broek toen hij achterop bij een TCR scoot ging :p

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279986

Henkie bij 52:20... en de opmerking van 54:20 sloeg me alles...

Overige highlights voor de mensen die het leuk vinden:

0:15:00 - binnenkomst
0:51:00 - Zimra en "haar bitches" gaan naar beneden om een rondje te rijden... let vooral op de opmerking op 54:20...
1:34:00 - Giel komt weer naar beneden en gaat zelf achterop (check zijn reactie bij 1:42:00!)
2:16:00 - Giel komt voor de laatste keer naar beneden om afscheid te nemen.
 
Last edited:
Haha, net gekeken wel extreme chaos maar wel leuk georganiseerd Misha! Ziet er erg gezellig uit, het is dat ik er 's nachts uit moet voor Myla haha :D
 
Wel vaag dat vrijwel niemand reageert als ze roept bij wie ze achterop kan :p Goed dat Misha kwam in ieder geval, zien mensen van buitenaf ook dat er naast 16-jarige mannetjes ook een professionele tak van scooters is. En geniaal dat Giel bij een snelle scooter achterop ging. Tijdens het kijken was ik al bang dat ze meer op uiterlijk letten en bij zo'n stofzuiger uitkwamen.
 
net even gekeken, chaos maar ook heel tof zo s'nachts natuurlijk. Top ook dat je even een moeder aanspraken die mee is gekomen met haar zoon. laat zien dat dit ook gewoon een serieuse hobby/sport kan zijn.
 
Wat eenn wijfie haha! "niet lullig bedoeld, maarik ga liever bij een Nederlander achterop!"

Ze heeft al een excuses op haar FB geplaatst, want kort erna belde ook iemand live in de uitzending dat zoiets niet kan.

Wel vaag dat vrijwel niemand reageert als ze roept bij wie ze achterop kan :p Goed dat Misha kwam in ieder geval, zien mensen van buitenaf ook dat er naast 16-jarige mannetjes ook een professionele tak van scooters is. En geniaal dat Giel bij een snelle scooter achterop ging. Tijdens het kijken was ik al bang dat ze meer op uiterlijk letten en bij zo'n stofzuiger uitkwamen.


Stofzuiger met TCR :p op dat moment zat ik boven in de studio en gaf hem aanwijzingen via de mic, het hele zaal lag plat bij het horen van "MONGOOOL!" :+

ik kan het filmpje niet zien? elke keer zegt hij 'verbinding met videoserver mislukt'

Dat is je straf voor het niet meegaan. :p
 
Ziet er goed uit Heren. Voor iedereen daar Petje Af. En Misha mooi hoe je het zo oppakt, maar je weet dat ik dat waardeer!
Baal dat ik er zelf niet bij kon zijn, maar had andere verplichtingen.

Hopen dat dit het scooterrijden in een wat positiever daglicht heeft gesteld.
Hoorde wel vanmorgen op de Radio bij Giel dat er 100 klachten waren gekomen en dat het waarschijnlijk de laatste keer was helaas.
 
Misschien maar goed ook, ieder jaar wordt het steeds groter en gekker, en daarmee wordt de kans op letsel steeds groter (afgelopen vrijdag paar idioten van de baan af moeten halen die zwengelend met hun kart reden of mensen die met 100+ door de menigte met hun kermis Subaru moesten crossen, niet te spreken over twee valpartijen, gelukkig zonder enkel schrammetje).

Vind net deze, het waren er echt absurd veel zeg!

http://www.youtube.com/watch?v=710CiMPiybo

@ 2:38
 
Dat is idd altijd jammer. Je kunt zon menigte moeilijk in bedwang houden.
Er komen ook altijd mensen die menen dat ze goed kunnen rijden.



Wie heeft er ondertusse al een getuigschrift geschreven om tim en de stichting te helpen? De mije ligt er al.
Als mensen niet weten wat ze moeten schrijven neem dan ff contact met me op ofzo. Tis een kleine moeite om ff wa te type en daarmee de stichting te helpen. Dit is nog minder werk dan op de sprint te helpen :p
 
Ik zou het graag doen, maar heb niks gezien, wij stonden niet op dat stukje.. Ik ga geen vals verhaal inleveren zoals jullie begrijpen.
 
Ik zou ook wel wat willen schrijven maar kheb niet echt iets gezien behalve dat er weinig milieumatten lagen en ik zou ook niet weten wat ik er allemaal in zou moeten/kunnen zetten.
 
Bij deze:
Dit getuigschrift schrijf ik uit naam van mijn moeder (Tineke
Verlijsdonk) en mijzelf (Vincent Verlijsdonk). Mijn moeder is de gehele
dag aanwezig geweest als toeschouwer en hield daarbij onze eigendommen
in de gaten.
Ons team stond met de tent en auto's op het geasfalteerd stuk tussen Zebra en
Bouman kantoor totaal. Mijn moeder is gedurende de gehele dag in de
buurt van onze tent gebleven om de spullen in de gaten te houden. Vanuit
daar heeft ze ook de overkant (parkeer terrein van Bouman) het grootste
gedeelte van de dag kunnen overzien. Ze heeft daar niks bijzonders waar
genomen buiten de proefstarts / burnouts van een monteur. De schade die
gemaakt zou zijn aan het gebouw is ons niet bekend en daar hebben we ook niks van vernomen, wat
normaal gesproken wel het geval zou zijn omdat zoiets als een lopend vuurtje door het rennerskwartier heen
gaat.

niet eens zo heel moeilijk ofzo :)
 
Back
Top