SKZ Sr #1

zow weer een update van mijn kant 28-03-07

vanmorgen kwam tom mij ophalen omtegaan banken, eenmaal aangekomen de scooter op de bank gezet en er kwam een *** score uit, namelijk 17 pk.

De scooter liep wat te arm dus een grotere sproeier erin, van 140 naar 150, en er kwam al een half pk bij 17.5, nog te weinig maargoed, toen eens gaan bedenken waar we nog pk's vandaan konden toveren.

van alles geprobeerd en geen resultaat, toen voelde tino eigenlijk per ongelijk aan mijn achterwiel, hmz beetje weinig lucht 0,5 bar|(
die netjes op 2 bar gezet weer gaan banken:! , en tot onze verbazing kwam er 20.8 pk uitgerold, nog wat gekloot voor de rest maar meer was er niet uittehalen op dit moment. de gecorriseerde score was 19.8 pk.
nog wel een klein dingetje gesloopt namelijk mijn vlotterbak bout aan de onderkant van mijn carb..

ik vind het zelf eigenlijk wel bizar, 1.5 bar lucht = 3,3pk

verder ga ik nu beginnen met het opbouwen van de sr voor meppel.

tot de volgende keer..
 
haha best wel bizar idd, 3 pk door een beetje lucht te weinig, maarja gelukkig was dat het probleem, en niet iets anders..

Ik heb je filter nog besteld trouwens! Ik spreek je volgende week weer wel
Ooi :)
 
Update 2 mei.

beter laat dan nooit. Ik ook naar meppel geweest. Na een 2,5 uur rijden op de zondag morgen gearriveerd. ik hoorde allemaal al weer wilde verhalen van de zaterdag nacht.. dat was weer vreselijk gezellig geweest als ik het goed begreep...

de sr maar eens aan de start gezet. keer of 5 gesprint, 1x verloren dus lang niet slecht voor de zware logge sr.
Snelste tijd was een 7.9 kan nog sneller naar mijn zin, aangezien mijn reactie niet optimaal was.

fototje dan maar.
Foto=E3DGGYTG


slechte kwaliteit komt omdat het met een telefoon is gemaakt.

fotos van mij mag je hier altijd plaatsen...

tot zaterdag in driewegen.
groeten stefan
 
zo ik ook weer in driewegen, was half uurtje rijden dus ik heb lekker tot 8 uur op me bedje kunnen liggen:) even later was marco bij mij en zijn we op het gemakje gaan rijden. de scooter uitgeladen en gaan keuren, alles was goed zoals gewoonlijk.

toen gaan sprinten, tijd van 8.09 gereden dat was gelijk ook me snelste tijd. (minder snel dan op meppel aangezien ik toen een 7.9 heb gereden)

voor de rest jammer van de finales etc. maar wel veel mensen gesproken dus het was een geslaagde meeting.

de groeps foto vond ik ook leuk, zeker omdat me scoot ervoor stond, ik hoop dat er een mooie pics tussen zitten. en nu op naar stein waar de doelstelling weer gewoon is: onder de 8. en zo min mogelijk ownen:)

fotos post ik later.

oooii
 
Kijk stefan, ist dus nog een leuke dag geweest? Hoorde dat het startsysteem geownd was? :P

@ Stein ga ik ook voor de 8 :W
Ik spreek je,

Groetjes Bas
 
Je scooter stond in de weg man op de grote foto man :D.

Was leuk je weer gesproken te hebben en saampjes gesprint :), was een mooie sprint!

Spreek je
 
was zeker leuk yord, alleen jammer dat je een valse start had.

fotos dan
Foto=YMPFRYSP


Foto=VPFKAROO


Foto=IEFWWSDF


Foto=U8OMZBJM


Foto=7J3NS7KN


van de week ga ik maar eens een achterstaaf fixen voor stein, kijken of dat beter rijd. en ik ga nog eens wat zoeken waardoor hij wat harder kan:)

greatz
 
meeting stein.

tijdsmeting: blablabla blabla bla. uhum.

1 tijd gereden 8.03 met een reactie van 0.34:L

achterstaaf werkte goed. hij liep lekker fel.

helaas maar 1 keer kunnen sprinten, toen waren we het zo beu dat we maar weer richting zeeland zijn gereden samen met tom en maarten.
 
Jo stefan,Stein was weer gezellig eeh. Die sprint zullen we maar een keer overnieuw moeten doen he, want die van mij wou nie echt op dat moment:P
 
met pijn in me hart

de sr kuipenset is verkocht, na even onderhandelen waren we het over de prijs eens. het is echt raar dat de kuipen wegzijn nadat ik er zoveel liefde heb ingestoken:)
maar overal komt een einde aan zeggen ze...

Foto=OGGYWL8Y


Foto=JY3XXKGW

uit elkaar halen van de zooi, geeft toch een maf gevoel.
Foto=SDWR3HNX


helaas is dit beeld niet meer tezien op zolder:)
Foto=SAUWTT6Y


oooiii
 
waarom nou die kappen weg ?? :(

snap dan trouwens niet waarom die gozer de velgen er niet bij wou...

ga je al iets loslaten van de plannen met de volgende kappen??

grtz ken
 
Back
Top