SKZ Sr #1

Custom SR

Skz speed tuig
hoi, beste forum leden, voor sommige mensen is dit misschien een verrasende pagina, en sommigen mensen wisten al dat deze project pagina eraan zat tekomen.. aldus, het plan is om van me sr een "sprint scooter" voor in de standaard klasse temaken.

aangezien ik nu een 2e brommer heb gevonden voor het zogenaamde "daagelijks gebruik":

Foto=NY3S488O

lache :L maar het rijd,

foto's van de sr dan...

Foto=POEIS8SC


Foto=OMAZEAFU

ikke met me moppie +ralf+
Foto=QUQUFUSQ


zo dus na veel gedachten tehebben gewisseld toch op deze setup uit gekomen:

Cilinder: Malossi speed Xsh tuned
krukas: Malossi Rhq p.12
rotor: PVl Digitaal
uitlaat: Yasuni C21
vario: Malossi Mhr 2000
poulis: Malossi overrange
v-snaar: Malossi overrange
carbrateur: 28mm Koso D-slide
koppeling: Malossi Delta clutch

veel spul had ik al liggen voor het sprintblok, aangezien ik al een berg snel spul had gekocht om mee naar school tegaan rijden.

overrange:
Foto=UNEDXZAR


rhg
Foto=IX3SL6VB

mhr 2000
Foto=YMRLEDY3


electra pomp:)

Foto=MPEWFLPX


dus er moest nog best veel worden aangeschafd, namelijk het volgende verlang lijstje:

-Malossi speed.
-Yasuni C21
-Delta clutch
-28 koso
-Pvl-Digitaal
-stage 6 v-force membraan
-cross stuur etc
-snelgas
-filter

en dan ga je aan het shoppen hier en daar:

delta clutch overgenomen van Enrico (stukje historie dus)
ook filtertje gekocht
Foto=PI8AUIQV


M stuurtje gehaald, en mooie slangen
Foto=YKPNIXGE


cabrateur ook aangeschafd met spruitstukje:
Foto=EV3GJRZH


je ziet het niet, maar in het doosje zit de oude speed van tom @ C4rN van het forum die het moet gaan doen op me sr
Foto=FPKPTQUI


25-1-06
ondertussen ook een C21 gekocht en Stage 6 v-force membraan, nieuwe zuiger gehaald, cilinder word nog gepoetst.. hitteband voor uitlaat is ook thuisgekomen van de week. nu staat er enkel op het verlanglijstje nog een Pvl digitaal rotor:)

fotos volgen.

greats
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je kappen zijn gewoon al klaar dus nu kan je je 100% focussen op je blokje:> veel plezier met het opbouwen ( vind ik persoonlijk het vetst )
 
goed bezig, op lely vertelde je al dat je t blok snel wilde maken voor volgend jaar, nu is het dus echt begonne :D dit blijf ik volgen +ralf+
 
een schriftelijke update, volgende week op spm zal ik niet meedoen aan de custom show vanwege, het sprint blok onder de sr en ik niet met mijn goeie kuipen wil gaan rijden, aangezien het me eerste keer sprinten is:) dus helaas..
 
vandaag dus bezig geweest met het leeghalen van mij blok met de straat spulletjes, toen naar tom geweest {c4rn} om een krukasje tekopen en malossi speed telenen voor speelmansplaten, krukas er gelijk ingezet, maar aangezien ze op zondag geen keringen verkopen konden we niet verder, dus morgen volgt er een update, met foto's:)
 
Back
Top