SKZ kamikaze sonic

tom je bent mijn held :W gefeliciteerd skz boys met jullie bekers ;)

jammer dat het frame nu al naar de tering is :p maar je hebt er 1 sprint van kunnen genieten gelukkig was het lichter iig iets positiefs :p
 
Avonden lang aan mee lopen beunen, en jammergnoeg zo snel al krom gegaan :p
Ik vind t nog steeds jammer dat je kapt tonnie, gelukkig blijf je wel actief in de scooterscene :D

Binnekort weer eens even bieren/sleutelen/hooien :W?
 
was een vet seizoen man! laatste sprint mooie tijden neergezet en 3de kunnen worden in het klassement! Alleen jammer van die valpartij mja tegenslagen horen dr ook bij!
Hockenheim was ook vet! Met verbazing staan kijken hoe hard die italianen gaan!

mark
 
Hellow,

Gefeliciteerd met de 3de plaats Tom,
het was echt een spannertje :D.
Pech voor de een is geluk voor de andere maar zo gaat dat :)
Hockenheim was goed vet.

Volgend jaar gewoon verder toch?

Grtz Hans
 
Zal ik nog maar is ff updaten dan? Voor de laatste x.......:p


Ik heb besloten om het sprinten aftesluiten. Het is een leuke tijd geweest, maar ik zet er nu echt een punt achter. De reden? ik ben eigenlijk tezwaar voor het sprinten. Nu zullen een aantal mensen zeggen dat ik uit me nek lul, omdat ik 3de ben in het kampioenschap, maar ik heb dit seizoen mijn eigen gewicht nog aardig kunnen compenseren door een superlichte machine te bouwen. En omdat mijn directe tegenstanders wel nog op zware machines rijden :+.
In dit seizoen ben ik begonnen met:
- een sonic frame en sonic wielen. Ongeveer 47 kilo
- Daarna een zipvork met wiel daarin gebouwt 45 kilo
- Toen een superlicht frame tegen het lijf gelopen, daar een blok ophanging onder gelast, en een mint voorvork + velg in gebouwt. 38,5 kilo
Dus ik heb aardig wat afgetjoent dit jaar. 8P

Fototje van een paar dagen voor eindhoven, waar ik nog de blok ophanging aan het lassen ben:

DSCF8836.jpg


DSCF8841.jpg


Maar dit frame word nu al weer bereden in Zweden. :D
Mensen zullen nu wel zeggen: Maar sprinten doe je toch voor de lol??? Ja, maar ik doe het ook om de snelste te zijn in mijn klasse. En dat gaat nu gewoon niet meer gebeuren in mijn ogen.

Dus daarom heb ik dit aangeschaft:








Image00003.jpg


Ik ga stage 6 cup knallen :winner:, lekker het circuit onveilig maken.
Binnenkort ook hierover een project pagina.

Ik laat het topic nog even een paar dagen open voor reacties, dan gaat ie definities dicht!
 
Je hebt mooie prestaties neer gezet ondanks je niet de lichtse rijder bent :p,
Ben benieuwd wat je in de stage 6 cup gaat doen.

Succes ermee
 
Idd Ding ging als een Kanon. Echt knap werk met jouwn gewicht dikke tijden knallen. Respect Tommy boi. 9||6.


Jammer dat je je frame al kwijt bent :X Had wel intresse.



Greets Servi
 
framepje zag er altijd erg goed uit, maarja aan alles komt een einde...

je knalde toch al vele jaren mee, ik heb nog me aller eerste sprint tegen jou gereden:W op sittard 2006.

zien we je volgend jaar nog wel op meetings?
 
Back
Top