SKZ kamikaze sonic

een startmotor met meer pk dan t blokje zelf ;)

Tom, heb je gephotoshopt aan die foto, of ga je sneller dan het licht ;)?
 
kickstart zit er wel :p rechts van zijn hiel helemaal aan de achterkant van zijn schoen. was om eerlijk te zijn wel een race kickstart met veel downforce -:-

Op de andere foto's heeft hij er een andere kickstart op zitten.
 
Leuke reacties :+. Ik had wel een kickstart, ook al zie ik hem zelf nu ook niet op de foto :p.

Heb nog een filmpje van Meppel, die ik gister toegestuurd kreeg.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mFkE-eBLgSU[/youtube]

En dit bij filmpje, ben ik de eerste sprint meteen te zien.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Jf2vS8uf-20[/youtube]
 
Zo, na 2 maanden zal ik ook maar weer is updaten :+.

In de tussentijd een andere vorkje en velgje aangepast en erin gezet. Toen kwam Zoetermeer en brak nog voor de eerste sprint me remkabel. Dus dat was einde verhaal.

Afgelopen zondag in Sittard gereden. Ik had beetje problemen met starten, of ik had wheelspin of ik had een dip bij de start. Na een run of 5 eindelijk is een goeie start en een tijd neergezet van 7,17. Dat resulteerde in een 3de tijd in mijn klasse. Dus ik mocht naar de finales.

In de finales kwam ik slecht weg en had ik niet zo´n snelle tijd. Toch door met de laatste 4.
Toen moest ik een run tegen mark (karsemeijer sonic met 24+ pk 8P ) ik was supersnel weg, maar mark kwam me net voor het einde nog voorbij. Toen bleek dus dat me tijd doorliep. :(.
Drama, want het blokje was al errug warm :p.
Toen toch nog maar een run gemaakt, en daarmee deze gewonnen :W :

IMGP0830.jpg


En dat maakt het aantal op:

IMGP0833.jpg



Heb je nog foto's of filmpjes, schroom niet en post ze maar :p
 
snel ding man,,

ziet er ook vet uit,

lijke me alleen echt klote teruglopen met zoon laag ding :+

maarja daar gaatt niet om :W :p

succes nog dit jaar ;)

groet jeroen
 
heey tom, leuk je even gemeet te hebben.

heb je dus toch nog een snelle tijd kunnen neerzetten:W

wat was er aan de hand bij de tweede run? *toen wilde hij niet meer starten en kwam wieger enz je helpen*

gefeliciteerd met de beker
 
Tnx :),

Eric had water over me cilinder heen gegooit omdat ie zo warm was. Dus we dachten dat ie daarom zo slecht starte. Maar me overloopslangtje liep niet door. Daardoor starte hij zo slecht. Toen hij daarna weer uitviel, had ik per ongeluk me killswitch eraf gestoten. Maar hij zat er nog half op, dus dat had ik niet gezien.
Naja ik werd wel gek in die hitte :+.
 
beetje SKZ tuning doet wonderen he tom :)

Warmte was wat minder ja gelukkig had ik nog wat water meegenomen. Gelukkig is alles op het laatste moment nog goed gekomen en heb je een mooie beker mee naar zeeland genomen.

op naar Nijmegen.
 
ja ja tom, das alweer de 3e :W
maar 3 bekers? ik dacht dat je maar 2 bekers had? 1 van Meppel en deze van Sittard toch? of was die andere van vorig seizoen?

Spreek je binnekort weer, dan kom je maar ns bij mij thuis kijken he wat ik heb -:-
 
Jammer dat de tijd bleef doorlopen, je had een goede start! Gelukkig toch nog goed gekomen! Veel succes nog verder.
 
Ik ook maar aan de update:

Voor eindhoven een nieuwe frame opgebouwt met een andere voorvork. Wat resulteerde in een gewichts besparing van rond de 6 kilo :W.

Paar fototjes:

KopievanGroteFoto-VIF7QUTS.jpg


KopievanGroteFoto-MUDFTMHF.jpg


KopievanGroteFoto-TVDVES4X.jpg


Ready!?

6bep9h0.jpg


Set!?

KopievanGroteFoto-GMEPEIK8.jpg


GO!!!!!

KopievanGroteFoto-48QAZD3N.jpg



Scooter knalde wel lekker, en al mijn kwalificatie tijden zater onder de 7 sec. Dus gekwalificeerd als 5de met een tijd van 6,92. In de finale uit eindelijk 3de geworden, en dat resulteerde in het feit dat ik ook derde ben geworden in het algemeen klassement.

Dus zo gezegt heb ik eigenlijk wel berijkt me sprinten wat ik altijd wou.
Helaas kwam er nog wat onenigheid met de organisatie/TC. Hun suggereerde dat ik een deel van me frame zelf had gemaakt. Uiteraard is dat niet zo!!

Als of die tegenslag nog niet genoeg was, ging ik met maarten testen dinsdag voor Hockenheim. Na dat hij een paar x goed was weggekomen, begon hij na de zoveelste run ineens hard te slingeren, en is hij onderuit gegaan. Maarten had gelukkig enkel wat schaafwonden en een dikke hand.
schade aan de scooter:
- Nog een schaafplek op uitlaat
- Voetsteun krom
- Carterkap geschaaft
- Gashendel in 2e
- Stuur krom
- Frame (klein beetje) krom
- Aim kapot

en ik ben vast nog wel wat vergeten 8P.

Gelukkig had maarten nog een halve aim, en hebben we van 2 aims 1 hele gemaakt :W.


NU nog slechter nieuws, ik ga er mee stoppen.
Reden: ik heb mijn doelen wel bereikt met sprinten. Ik heb nu 4 (en in december nog 1) op de kast staan. En ik ben eigenlijk gewoon te zwaar om mee te draaien in de top. En dat is wat ik leuk vind.

Ik stap niet helemaal uit de scene, maar ga wat anders doen met scooter. Maar daarover later meer.

Volgende week zal er een verkoop topic verschijnen, dus als je nu al wat wilt, PM!. Bijna alles gaat weg!!

Ohja, morgen gaan maarten en ik nog een naar Hockenheim, en sprint ik op de zip van maarten.
 
Balen van de crash Tom !

Maar toch een dik seizoen achter de rug, en mooi nog even onder de 7 seconden gereden.

Morgen morgen Hockenheim onveilig maken en dan over een tijdje onze bekers innen in Boekel :W
Toch mooi om zo je sprint carriere af te sluiten !
 
Last edited:
Back
Top