sjeesbewijs

ook letten op lullige dingen, bij mij eerste keer zij examinator: ga hier maar links over bruggetje en dan naar rechts, stond dus een stopbord, ik stoppen, kijken en ga naar rechts, bleek dus dat ik niet naar rechts mocht omdat dat een fiets/bromfiets pad was... (nee, ik was hier nog nooit geweest) naaistreek, maar goed kijken dus
 
thnx nog allemaal,
vandaag ff rijbewijs papieren opgehaald en wat km's gemaakt.
tja, nicolas die fox staat hier idd nog, en scooter ook. als je interesse hebt---> msn.
gemiddelde les kost volgens mij €34,- , examen €150 en theorie ook iets van €34,-
dus reken maar uit, 35 lessen x €34,- + €300 (3x opgeweest, maar 1 herkansing gratis) + theorie €34,- = €1524,-
shit, ik heb er nou al spijt van dat ik dit heb nagerekend:|
rekening moet nog komen, word ws nog wel wat goekoper, maja dat zien we dan wel weer. eerst een oto-tje.
verder als je nog op moet idd kijken, kijken, kijken. en laten zien dat je kunt rijden, het hoeft niet foutloos, maar wel laten zien dat je veilig alleen de weg opkan. (dat zei mijn examinator:D )
 
valt ook wel mee, ik had boij de 2de x dat ik opmoest ook een vrouwtje, was best een goede volgens mij, alleen reed ik zelf gewoon ontygelijk k*t, dus eigenlijk terecht gezakt toen.

Originally posted by Robbie
30 euro voor een uurtje ofzo? Vrouwelijk examinatoren zuigen, teringhoer :) Zo'n dikke huisvrouw die chago en een jampotbril opheeft heb je niks aan :|

und stealth, geslaagd?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dat deed ik ook, terwijl ik eigenlijk nooit zenuwachtig ben :D Als iets fout gaat, gewoon zeggen dat het door de zenuwen komt... Bij teveel fouten gaat deze ballon natuurlijk niet meer op :!

Op mijn examen kroop ik echt naar die lesoto, en toen ze vroeg of ik zenuwachtig was: Nah... :W
 
Ik ben dus afgelopen donderdag geslaagd :D. Ben echt SuperBLij. rij nu lekke rrond in me eigen autootje. maar wa sook 2x gezakt. 1x terecht 2e kee rniet, maarja je doet er niets aan.
 
Back
Top