sjeesbewijs :?:?

Originally posted by Zevenhuizen
heeft iemand wat info over snelcurus in groningen ofzo hoe lang duurt t sorry voor offtopic miles jij weet t wel toch>?


nou matthijs naast het CBR in groningen zitten ze van de ANWB daar moet je maar ff langs gaan .
 
Originally posted by Jasper

helemaal mee eens :) die bijz. verrichtingen zijn gaar :p

Idd.. gister voor het eerst die remproef.. dat zuigt aars :P Met m'n dna durf ik rustig voluit te remmen als ik 70 rij.. met die motor is remmen met 40 al gaar :P

Trouwens.. ben vandaag voor de 2e keer gezakt voor theorie (beide keren 6 fout, dit keer zelfs door te vroeg drukken |( ) dus ik denk dat ik een theorieles ga nemen ofso :W

Rijden zelf daarintegen gaat behoorlijk goed, alleen die bz verichtingen valt nu nog tegen
 
remproef is de makkelijkste die er is ;) samen met slalom ennuh stapvoets rijden..... w8 maar tot je de cirkel en de acht moet doen :D
vanmiddag weer les, we komen er wel, gaat al stuk beter dan in het begin 8)
 
een 8 is makkelijk gewoon ff een rollin burnout maken 8) en dan t 8ie flexxen. Nou als je dan zakt dan weet ik t ook niet weer :P

Ik had eerst ootoo ivm met werk.
wil wel mn motorhalen in het voorjaar/zomer dan wordt ik toch 21
 
Originally posted by Jasper
remproef is de makkelijkste die er is ;) samen met slalom ennuh stapvoets rijden..... w8 maar tot je de cirkel en de acht moet doen :D
vanmiddag weer les, we komen er wel, gaat al stuk beter dan in het begin 8)

8 is juist een eitje! Gewoon kijken en de rest gaat vanzelf 8) zelfde bij die halve draai
 
mjah, ieder zijn moeilijke dingen he ;) volgens mij instructeur wordt het motorexamen verzwaard binnen een bepaalde tijd, kan wel een paar jaar duren, maar het aantal bijz. verrichtingen gaat iig omhoog naar 8, hier komt een hoge snelheidsremproef bij, uitwijken met lage en hoge snelheid en meer van die dingen..... bermvlucht zou me ook wel vet lijken :D
 
8?? mijn instructeur had het over 18! mja gelukkig binnenkort examen doen, heb ik daar geen last meer van :)

heb btw 9 lessen gehad nu, gaat goed, alleen afslaan op kruisingen is nog niet helemaal goed, maar dat komt de volgende les wel goed :)

mark
 
Back
Top