sjeesbewijs

Originally posted by Robbie
Ja, KIJKEN KIJKEN KIJKEN KIJKEN :|

Alstu :)

Juist, ben ik zelf ook al HEEL hard op aan het trainen, soms kijk ik nu nog steeds niet goed als ik bij het afslaan een fietspad kruis... Echt heel stom.
 
Originally posted by Robbie
Kijk maar uit hoor, eerste keer willen ze je graag pakken :) en kijkgedrag is makkelijk ingevuld :|


Idd, je moet ook iets te hard rijden, dus 55 waar je 50 mag bijvoorbeeld, dan kom je zelfverzekerd over...

Met motorrijbewijs reed ik 55-60 in 30 km zone, ik had bordje gemist, dat vond ie toch beetje te hard :P

Toch had ik oto en motor beiden in 1 keer...
 
Originally posted by bissie
ik zou me 1ste punt binnen hebben gekregen , als me zus niet zo lief was om te zeggen dat zij reedt , t was in haar auto (34 km te hard 190 pleuro). DUzz ik heb nog mzzl, volgende x iets beter op de snelheid letten :rolleyes:
maar als je geflitst wordt kan je toch zowiezo geen punt krijgen, omdat ze niet kunnen bewijzen dat jij reed? toch?... je kan ook niet je rijbewijs kwijtraken als je geflitst wordt, ook al rij je 80 km/h te hard (had mn pa :D)

en sf ook gefeli he :)
 
Last edited:
Originally posted by Yaruni
maar als je geflitst wordt kan je toch zowiezo geen punt krijgen, omdat ze niet kunnen bewijzen dat jij reed?

Ik kreeg er zo'b gaaf formulier bij waarbij je moest invuollen wie op dat moment de bestuurder was, en als je dan je eiigen naam invuld denk ik dat je wel een punt hebt (me oduers wouden niet nog een x voor mijn snelheid iemand anders aangeven :?)
 
Ik moet morgenochtend om 8uur voor de 3e keer rij-examen doen.

Nu moet het lukken, anders word ik gek.

Enige waar ik goed op moet letten is nacontrole, dat moet ik mezelf echt ff inslaan ofzo.
 
Ik heb nu 8 lesjes gehad gaat wel goed volgens men rij instructeur, moet er alleen op passen dat ik niet overdreven veel kijk :|
 
hehe overdreven kijken kan ook nog ja :) je moet gewoon een beetje de tijd nemen om te kijken (als je heel ff kijkt heb je de tijd niet om 'scherp t stellen')en niet de hele tijd telkens links-rechts-spiegel-anderespiegel-links etc kijken want dan kijk je niet meer voor je :p

Heb het van de eerste keer gehaald btw, moest naar een sluizencomplex waar je heel vaak moest afslaan terwijl er nog wat fietspaden rechtdoor liepen die dus voorang hebben... uiteraard was het op die dag warm dus véél fietsers..:p maarja goed gekeken en geslaagd :) alleen de bijzondere verrichtingen waren een beetje uhm... klote (ik was zo zenuwachtig als de tering..)
 
:)

Wat zal ik doen morgen ochtend?
Mijn instructrice mee laten rijden @ examen of niet?. De eerste 2 keren heb ik het niet gedaan vanwege een verhaal dat examinatoren dan gaan zitten lullen met je instructeur en dan nog strenger kunnen zijn.

Aan de andere kant kunnen ze je ook niet meer naaien omdat je een zoort van getuige met je meehebt. Wat hebben jullie gedaan?

Ik ga nu slapen, heb het hard nodig denk ik:)
 
ik ga om 19 februari om 7 uur rij lessen.. de dag dat ik 18 word :P

ik ga bij zo'n gek rij lessen... dus dat komt goed uit :P
dus @ mn examen neem ik hem echt wel mee :D

ik zou hem gewoon mee nemen :) en dat strenger worden lijkt me sterk... het is al streng genoeg :|
 
nog gefeli, al veel kms gemaakt :)

ik had me instructeur niet mee, ik had een chick als examinator, lekker lullen, zeer relaxt. blij dat ik er van af ben.

kheb hem nou een maand, en al aardig wat Bad things gedaan :p
 
30 euro voor een uurtje ofzo? Vrouwelijk examinatoren zuigen, teringhoer :) Zo'n dikke huisvrouw die chago en een jampotbril opheeft heb je niks aan :|
 
hier kost het 40 euro voor 5 kwartier, als ze vragen of je zenuwachtig bent na een fout zeg dan ALTIJD: ja heel erg (ofzo). ik heb het gehaald na 24 lesjes en 2x examen, je kan volgens mij het beste al vrij vroeg examen doen, omdat je laatste lessen toch niks meer leert... en een foutje maken kan altijd... mijn id is dat het goedkoper is om 20 lessen te nemen en 2x examen dan 30 lessen en 1x examen
 
Allereerst: gefeliciteerd sf!

Originally posted by aerox-evo70
als ze vragen of je zenuwachtig bent na een fout zeg dan ALTIJD: ja heel erg (ofzo).

Dat deed ik ook, terwijl ik eigenlijk nooit zenuwachtig ben :D Als iets fout gaat, gewoon zeggen dat het door de zenuwen komt... Bij teveel fouten gaat deze ballon natuurlijk niet meer op :!

Stealth2000: good luck!
 
Back
Top