sjeesbewijs

sf

T.d.L. Tuning
ja hoor, na een stuk of (uiteindelijk valt het nog mee als je iets verder leest) 35 lessen en 2x te zijn gezakt voor mijn autorijbewijs, ben ik vandaag, uiteindelijk toch nog foutloos geslaagd, gelukkig:W
ik kon alleen maar 's avonds lessen, om 7u en dan heel af en toe maar, omdat ik het soms gewoon niet kon halen. 2x terecht gezakt, en nou ben ik eindelijk van al dat gezeik af.
dus dat word weer een goede reden om mezelf vol te laten lopen met bier vanavond.:W 8) :)
daarom de laatste tijd weinig gekeken hier @ forum, maar daar komt nu weer verandering in, scooter blijft nog een tijdje. dus het nieuwe jaar is tot nu toe nog goed voor mij...
 
Advertisement - register to remove this

Woeiz gefeliciteerd! Veel plezier ermeej :D

Ik ben gister gezakt 1x nog wat te veel spanning, 2x slaag ik "hoop ik"

greetzz
 
achja, ik ben blij dat ik het eindelijk heb, en het voelt idd bevrijdend, maarja, dat mag ook wel na een lange periode...
nou maandag nog ff mijn rijbewijs ophalen, eerder kan niet ivm werk enzo. morgen nog 1x door het koude weer heen op de brommerdt, en dan sjezen...
maar nu eerst een bavaria:W
 
ik zou me 1ste punt binnen hebben gekregen , als me zus niet zo lief was om te zeggen dat zij reedt , t was in haar auto (34 km te hard 190 pleuro). DUzz ik heb nog mzzl, volgende x iets beter op de snelheid letten :rolleyes:
 
Back
Top