This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

sjeesbewijs :?:?

Ties

Cornholio
Ik weet dus gewoon niet wat ik eerst wil: Motor of oto... Heeft iemand hier eerst z'n motorrijbewijs gehaald ipv eerst oto? zoja, beviel dat beetje?
 
Ik zat ook te twijfelen, maar ik heb eerst oto gehaald, en ik ga in de lente motor doen. Zeker nu de winter eraan komt kan je beter oto rijden .
 
Heb oto rijbewijs en w8 tot me 21ste om motor te gaan doen.

Wou het eerst nog dit jaar doen, maar beter jaartje w8en en gelijk voor de zware gaan
 
Ik had het al ff aan ties uitgelegd maar zal toch nog ff replien de kans dat je slaagt voor motorrijbewijs als je Géén autorijbewijs hebt is heeeeel erg klein ,2 vriendenvan mij zijn nu aan het lessen voor motorrijbewijs alleen heeft 1 ervan dus geen autorijbewijs,wat had de instructeur gezegd tegen hem : je kan beter stoppen en eerst je motorrijbewijs halen omdat examinatoren je echt niet laten slagen als je gewoon ff op je 18(bijv.)je motorrijbewijs wil halen zonder eerst je oto te hebben ,op zich wel een goede reden want kijk naar al die asocialen die op hun 18de hun otorijbewijs hebben en dan moeten er ook nog leipo's bijkomen die ff met 18 eerst hun motorrijbewijs halen 8P ,dus helaas haal eerst je Auto nou maar ties is ook veel handiger met bijv. dit soort jaargetijde
 
watjes met jaargetijde, je bent motorrijder of niet 8)
ik heb een maand of 5-6 geleden mijn rbw voor de autow gehaald, en ben sinds kort met motorrbw bezig.....

je hebt natuurlijk wel een hoop voordelen als je je rbw B al hebt, je weet de kijkmethode voor een groot deel al, invoegen/uitvoegen heel die zooi doe je ook al zonder moeite...

als je het geld hebt zou ik eerst auto doen, een paar maanden rijden, dan moto...... heb je al iets meer praktijkervaring
 
Ik eerst autobewijs, en nu wil ik nog een keer motor doen, maar daar wacht ik mee tot me 21e. Ik kan het geeld momenteeel ook te goed gebruiken.
 
Ik doe eerst motor, het klopt idd dat je al die kijk regels nog niet kent .. maar ja.. dat voordeel pak jij weer met de oto Volgens mijn rijinstructeur is motorrijden trouwens een stuk pittiger als koekblik rijden..
 
Originally posted by Wimo
Ik doe eerst motor, het klopt idd dat je al die kijk regels nog niet kent .. maar ja.. dat voordeel pak jij weer met de oto Volgens mijn rijinstructeur is motorrijden trouwens een stuk pittiger als koekblik rijden..
helemaal mee eens die bijz. verrichtingen zijn gaar
 
Originally posted by Enrico@nrg
Ik moet dinsdag afrijden voor oto.. Menschen duim voor me (kzal het wel niet halen maarja..)

hee toevallig, ik moet komede dinsdag ook afrijden voor 0t0!!!
 
Ik heb dus alleen mijn motor RBW, en heb geen spijt dat ik niet eerst oto heb gedaan, je moet het ook zo zien : Waar heb je het meeste aan, in mijn geval dus motor.
omdat ik 1 : Oto nix vind.
2 : Motor RBW met mijn werk makkelijker is (motorfiets monteur).

En het verhaal van haal eerst oto dan is motor makkelijker, dat geld natuurlijk ook andersom, volgende zomer ga ik maar voor RBW cat B