This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

sjees strijen

mike

Home is where tha dogg is
wie gaan er de 29ste naar strijen ,of is t daar niet boeiend genoeg. ik denk wel dat ik ga kijken is tenminste een beetje in de buurt.
lijkt me op zich wel lachen want de baan lijkt me vrij kort???

Re: Klotezooi.....

of je draait het contact uit en je scoot blijf aan :| |(

Originally posted by Arne@Piaggio

Hmmm mij niet gelukkig met Hebo Racing pijp en filterbuis met doorsnee 75mm

Jammer dat 21mm DO het niet bijhoudt op topsnelheid...

Het wordt echt ziek zaterdag, ik ben er klaar voor.

vijfenzeuventig?!?! Djeez, en ik dacht dat ik stoer was met me 6cm.

Van: Sneek (8601, NL)
Naar : Strijen (3291, NL)
Lengte : 210 km
Duur : 02:00 uur

Damn, is me toch iets te ver, OV is ook geen optie, dus ik ga niet aanwezig zijn (moet toch echt snel mn rijbewijs halen !!)

Originally posted by X8R-LeNnY
bartus botanicus, ik ga er zijn met de castrol racer

dus...

be afraid, BE VERY AFRAID !!!! })

Ik ben inderdaad AFRAID:| ... Het kickstartmechanisme van de Sfera doet een beetje vreemd (blijft hangen), dus dat wordt morgenmiddag, en zaterdagochtend misschien nog sleutelen... Ik hang mezelf op als dat ding niet mee kan... En die maat van me ook, hij was behoorlijk over de zeik vandaag (hij wou vandaag een stukje gaan blazen bij ons in de wijk)...

Maar we gaan het fixen:W...

Greetz.

Renner onzeker

Vandaag geprobeerd renner af te stellen, maar dat ding was niet vlammend te krijgen. Lekte koelvloeistof bij de voet . Is inmiddels weer opgebouwd en klaar voor het betere(hopenlijk) test werk vrijdag.

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Hmmm...

Wat was je setup ook alweer?

Greetz.

Malossi MHR Team 70 - Malossi MHR Speed 2000 Uitlaat - Dell'Orto PHBG 19mm - Doppler Racing Krukas - Malossi Race Krukaslagers - Malossi VL11 Hyperreed Membraan - Polini Evovario Polini Speeddrive - Hebo Racekoppeling

8)

Bart...kan nooit heel erg zijn....als er nog wel compressie is tenminste.

Originally posted by Enrico@nrg
/me is er niet... Feest ze! Misschien andere race ben ik er wel bij!

Waarom kom je niet met de scooter? Zover is 't niet...Als je wilt kan ik de weg wel uitleggen vanaf Goeree Overflakkee of zo..

Tja omdat ik sochtends moet werken en Lenno al vroeg vertrekt en dan in mijn eentje heel dat pokke eind moet gaan rijden... Met trein is veel makkelijker maar dan sta ik nog maar op station en ben ik nog nergens... Ik baal er wel van