sjees strijen

mike

Home is where tha dogg is
wie gaan er de 29ste naar strijen ,of is t daar niet boeiend genoeg. ik denk wel dat ik ga kijken is tenminste een beetje in de buurt.
lijkt me op zich wel lachen want de baan lijkt me vrij kort???

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Daanje

Ik moet dat ene mailtje nog maar es goed doorlezen, want ik snapte er geen ruk van :)

Ik heb et al geinstalleerd en ben al aan het grazen.Maar nog niet voor het theekrans team!!!!
Dat kan ik pas morgen fixen!!!
Het is echt heel simpel man!!!
8)

dat graas proggie zuigt ontiegelijk, en wat heb je eraan? compleet niks, de beloning is minimaal, en als je dat deelt door het aantal members in je team krijgt iedereen een gulden ofzow, woehoe! :P

jah is idd richting klaas waal
ik reed er op koninginne dag langs met de scoot namelijk is wel te doen 20 minuten ofzo voor mij (mn vriendin gaat niet zo hard 70 ofzo iets):p :P maar wel cool dat ze meegaat.

vanaf a29 (richting zierikzee) afslag 's gravendeel en dat aanhouden dan zie je vanzelf afslag strijen die weg volgen en dan na ongeveer 1,5 km naar rechts ook weer weg volgen en na de stoplichten nog een km ofzo en daar is de skelterclub
maar t kan niet missen lijkt me ;) ;)

enneh als er route fouten staan correct me if i'm wrong

arne bijvoorbeeld maar volgens mij klopt t aardig

Is correct..

Dat klopt ja..

Maar Daanje dan moet je eens uitleggen dan is Annemiek dus een koe.. :?

Schilpadinges, DvD, Annemiek en Arne en het zooitje wonen in de buurt dus we komen zeker weten langs........

Back